Personal

That’s who I am

Op diverse blog’s zag ik deze leuke tag al langskomen en vandaag deel ik mijn Thats’s who I am met jullie!/ At several blogs I saw the That’s who I am tag and today I want to share my That’s who I am with you.

littlethings
thatpaint
thatpeople
thatseyes
thatsmile
thatstationery
thatcat
thattaurus
thatpresent

En hebben jullie dingen over mij ontdekt die je nog niet wist? / Did discover something you did’nt know about me?

afsluiter

6 gedachten over “That’s who I am

  1. Hij is idd leuk :). Grappig genoeg had ik wel gelezen dat je jarig was geweest, maar me niet gerealiseerd dat jij ook een stier bent :). En ik ben nu wel heel benieuwd naar wat je schildert, want dat heb ik volgens mij nog niet gezien.

Geef een reactie

