Sweetness

Cake technique: billowing

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Lang geleden maakte ik deze prachtige taart met soort kussentjes effect. Ik bedacht me dat ik nog een filmpje had gevonden hoe deze techniek precies in zijn werk gaat. Misschien is het leuk om dat te kijken wanneer je het ook eens wilt proberen op taart. De techniek heet trouwens billowing/ Long time a go I’ve made this beautifull cake with some kind of pillow effect. I tought it would be nice to show you a little movie about the technique. Maybe it’s fun to watch when you want to try this on cake.The technique is called billowing.

Ook vond ik nog een filmpje van de inspiratie voor de gouden bloem in het midden/ I’ve also found a movie with inspiration for the golden flower in the middle.

afsluiter

6 gedachten over “Cake technique: billowing

Geef een reactie

