My treasures

My treasures

Vandaag wil ik jullie graag weer wat prachtige schatten laten zien die ik op de dag na hemelvaart op de rommelmarkt vond… Op hemelvaart zelf was ik ook geweest maar toen had ik maar 1 bord gevonden. Ik twijfelde of ik de dag er na wel moest gaan want zou er dan hetzelfde staan? Gelukkig heb ik het gedaan want ik heb weer servies verzameld wat ik kan matchen met mijn aankoopjes van vorige rommelmarkt/ Today I want to show you some of my treasures which I’ve bought at the day after hemelvaart on the flea market.. At hemelvaart I was also walking around at the flea market but then I’ve bought only one plate. I was in doubt if I must go the day after because would it be the same or would there be new things? I’m so lucky that I did because I found some porcelain which matches my purchase from last week.

cupsenchantment

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Achter dit servies zit een verhaal,op koninginnedag vond ik per toeval het schoteltje wat ik jullie laatst liet zien voor maar 1,-. Het is van de Enchantment serie van Royal Albert en is iets wat ik al ontzettend lang zocht maar per toeval tegenkwam. Op internet had ik al rondgekeken maar daar is het ontzettend duur. En wat wil nou ? de dag na hemelvaart kwam ik dus dit tegen. Ik vroeg die mevrouw of ze die dag er voor er ook had gestaan en ze vertelde me dat ze het toen niet bij had maar besloten had om het die dag wel mee te nemen. Dan heeft het daar wel speciaal voor mij gestaan toch?/ There’s a story behind this porcelain, at queensday I’ve found a saucer for only one euro which I’ve showed you over here before. It’s from the Enchantment serie from Royal Albert and I was looking for this a long time but this was on my way that day. Did so much surfing on the internet but it was so expensive. And what’s up? the day after hemelvaart I walked into this. I’ve asked the lady if she was there also the day before and she told me she was there too but did’nt had this cups and saucers with her but she decided to take them with her the day after hemelvaart. I believe it was ment to be.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit bord kocht ik op hemelvaart voor een etagere die ik wil gaan maken/ This plate I’ve bought at hemelvaart for a 3 tier cake stand which I want to make soon.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Als laatste kocht ik deze 2 bordjes om ook te gebruiken voor een etagere/ The last thing I’ve bought were these 2 plates to use for my 3 tier cake stand.

Ik wil nog meer rommelmarkten bezoeken om bordjes te scoren, als mijn etagere goed lukt wil ik ze misschien wel op aanvraag maken/
I want to visit more flea markets to buy some plates for my cake tiers, when they turn out right I want to make them in order.

afsluiter

6 gedachten over “My treasures

Geef een reactie

