Review

Review aardbeiencakemix De Bakzolder

Een tijdje geleden kreeg ik een pakje met daarin een aantal bakmixen van De Bakzolder om te reviewen. Mijn verjaardag was natuurlijk een goede gelegenheid om het eerste pak mix aan te breken. Ik koos voor de aardbeiencake mix en zal jullie hier vandaag mijn mening over vertellen/ A while a go I reveived a package with several bakingmixes from De Bakzolder to review. My birthday was the perfect excuse to open the first backingmix, I’ve chosen the strawberrycake mix and I will give my oppinion about it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Toen ik het pak openmaakte kwam een heerlijke zoete geur mij tegemoet, ik kreeg gelijk zin om te proeven. De mix bevat kleine stukjes aardbei die je goed ziet wanneer je alles gaat mixen/ When I’ve opened the package I smell a sweet fragrance, it made me want to taste it. The mix excists tiny pieces of strawberry which you can see very well when you are mixing it all together.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Note to self: bak nooit deze aardbeiencake vlak voordat je gaat slapen, mijn hele huis rook verrukkelijk naar deze cake. Ik heb me in kunnen houden om er een hapje van te proeven maar dat viel niet mee/ Note to self: never bake this cake right before you go to your bed, my whole home smelled soooo delicious. I could keep myself from tasting a piece of the cake but it was’nt easy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En klaar is kees eh… cake. Ik vind het echt een hele lekkere cake in combinatie met de kleine stukjes aardbei. Heerlijk luchtig en een zoetige smaak. Ik heb van mijn verjaardags gasten gehoord dat ze het ook erg lekkere cake vonden dus dat is zeer positief. Deze aardbeiencakemix is dan ook zeer zeker een aanrader/ And ready is my cake. The cake is really tasty with the tiny strawberry pieces. I compare the texture with spongecake and it tasted sweet. I’ve heard from my birthday guest they really like the cake so it’s positive. I reccomend the strawberry cake mix definately to you!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit schattige taartje maakte ik als kadootje. Het fijne is namelijk dat je uit 1 pak mix 2 cakes kunt bakken. Ik maak graag mensen blij met wat ik bak komt dat even goed uit?/ This cute ake I’ve made as a present. The good news: you can bake 2 cakes out of one package bakingmix. I really like to make people happy with my bakings so that’s becoming really handy dandy!

afsluiter

Geef een reactie

