Review

Chocstar review

Een klein weekje geleden won ik een golden ticket om mijn eigen Chocstart reep samen te stellen. Blijer kun je mij niet maken want I LOVE CHOCOLATE! Ik kon dan ook niet wachten tot mijn eigen gemaakte reep op de mat plofte. Zaterdag kwam ik thuis van het werk en jawel hoor daar lag ie te wachten om uitgepakt te worden/ A small week a go I won a golden ticket to make my own Chocstar chocolate bar. You could’nt make me any happier because I LOVE CHOCOLATE! I could’nt hardly wait untill this sweet chocobar hit my doormat. Saturday I came home from work and there it was ready to be unwrapped.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Vooral deze stempel op het doosje die is gericht aan de postbode vond ik super origineel en leuk/ Especially the stamp on the box which is a message to mr mailman was super original and fun

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Wanneer het doosje opengemaakt wordt zie je dit.. Ik vind die spreuk echt geniaal/ When you’ve open the box you see this..I think that quote is genius

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Er zit zelfs een gebruiksaanwijzing bij hoe je de chocolade het best kan eten.. wederom erg origineel/ There’s even a users guide how to eat the chocolate.. again really original

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het doosje waarin de chocolade zit heeft een klein kijkgaatje in de vorm van een ster.. dat maakt me alleen maar nog nieuwsgieriger naar mijn Curly Creative Chocolove. Ja je kan je chocolade een eigen naam geven en ik bedacht dus deze!/ The box wath contains your chocolate has a little peep hole that looks like a star.. It makes me much more curious to see my own Curly Creative Chocolove. You can name your chocolate as you like and so I made up this name!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En dit is ‘m dan mijn eigen samengestelder reep ziet ie er niet prachtig uit?/ And this is my own selected chocolate, does’nt it look beautifull?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op de wikkel staat wat er precies in de chocolade reep zit. In mijn geval was dat een reep van pure chocolade met: stukjes caramel, stukjes butterscotch, stukjes melkchocolade, suikerhartjes en een marsepein roosje. Ook staat er nog een soort checklist waarop je de reden aan kan vinken waarom jij deze chocolade verdient, grappig!/ At the wrapper you can read what’s inside the chocolate bar. In my case the bar contains: pure chocolate with: pieces caramel, pieces butterscotch, pieces milk chocolate, sugar hearts and a marzipan rose. There’s also a checklist on the wrapper, you can fill in why you deserve that chocolate bar, funny!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Checklist

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De gebruiksaanwijzing hoe je de chocolade het beste kunt eten/ The users guid how to eat your chocolate bar the best way

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zoals aangegeven pakte ik een scherp keukenmes en mijn snijplank en hakte een paar stukjes van mijn chocolade af/ Like in the users guide I’ve grabbed a sharp kitchen knife and a cutting board and chopped a few pieces of my chocolate bar.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Maar eventjes netjes in een schaaltje een beschaafde portie chocolade afgemeten/ Cut a civilized dose of chocolate.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Nu ga ik jullie even een geheimpje vertellen. Tot vandaag hield ik totaal niet van pure chocolade! Ik waagde een gok om ook pure chocolade een kans te geven en bestelde in plaats van melk chocolade dus de pure variant.. En na 10 minuutjes was mijn schaaltje leeg!! Het was echt gruwelijk lekker ik heb genoten van elke hap ( moet me zelfs inhouden om niet nog meer te gaan halen)/ Now I’m gonna tell you a little secret. Untill today I did’nt like pure chocolate! I wanted to give pure chocolate a chance and ordered it instead of the milk chocolate bar.. And after 10 minutes my bowl was empty!! It was so freaking tasty I enjoyed every bite of it (Must protect myself to grab another dose)

Dankjewel Chocstar en We love webshops!!!

7 gedachten over “Chocstar review

Geef een reactie

