My treasures

My treasures

Op mijn verjaardag besloot ik met mijn vriend naar Middelburg te gaan. We hebben heerlijk geluncht bij het Wooncafé. Ik at een heerlijke salade met spekjes en gerookte kip en dronk verse muntthee met honing in het zonnetje op ’t terras. Echt heel erg genoten van deze dag/ On my birtday my boyfriend and I went to Middelburg. We had a super tasty lunch at Wooncafé. I ate a delicious salade with bacon and smoked chicken and drank fresh minttea with honey in the sun at the terrace. I really enjoyed this day

Per toeval zagen we in de stad ineens wat kraampjes staan waar allemaal vintage spulletjes in lagen. En wat zag mijn oog? loads of servies, echt heel veel en hele mooie dingen. Het kon bijna geen toeval zijn dat dit op mijn verjaardag klaar stond om mee naar huis te gaan natuurlijk, hihi/
For coincidence we saw some stands in the shopping streets with all kinds of vintage stuff. And my eye sees? Loads of porcelain, so much and so pretty. It could’nt be more random to discover this on my birtday and took some porcelain home, hihi.

Ik kocht 1 schoteltje voor 50 cent en nog een kop en schotel van Royal Albert voor 7,00. Ik heb de hele naar de auto met een big smile rondgelopen. Graag wilde ik jullie dan ook showen wat ik kocht op 5 mei
/ I;be bought a plate for only 50 cent and a cup and saucer from Royal Albert for only 7 euro. The whole way walking to the car I’ve got a smile from ear to ear. I wanted to share my treasures from the 5th of may with you.

bordje

theetje

theetje1

theetje2

Dit smaakt naar meer.. Ik wil nog meer van dit mooie servies voor zo weinig geld scoren! Hebben jullie de laatste tijd nog leuke vintage spulletjes geshopt?/
I want more.. I want more of these beautifull porcelain stuff for so less money! Did you shopped some fun vintage stuff lately?

afsluiter

4 gedachten over “My treasures

  1. Dat is echt een klassieke kop en schotel, prachtig! Ik heb ook wat royal albert, maar de ze helaas nog niet ;). Ik vind ze meestal bij de kringloopwinkel.

Geef een reactie

