What makes me happy

Birthday presents

5 mei werd ik 27 en ik wilde jullie graag mijn kadootjes laten zien/ 5th of may I became 27 and I like to show you my presents

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van mijn ouders kreeg ik het nieuwste taartdecoratie boek van Wendy Schlagwein/ From my parents I’ve got the newest cake decorating book from Wendy Schlagwein

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van de kadobon die ik voor De Bijenkorf kreeg kocht ik een prachtige roze MAC lipstick/ With the giftcard I’ve got for De Bijenkorf I bought a bright pink MAC lipstick

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van Sandra van Lekker Zoet en Meer kreeg ik deze super mooie drijfkaarsjes die ze langsbracht toen ik zaterdag aan het werk was/ From Sandra from Lekker Zoet en Meer I’ve got these super nice floating candles which she brought to me when I was at work this saturday.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van Daniëlle http://food-love-happiness.blogspot.nl kreeg ik dit super lieve verjaardagspakketje op mijn mat met prachtige rozenknopjes, theeparels, koekjesrecepten en een lief briefje, Dankjewel!/ From Daniëlle I’ve got this super sweet birthday package on my doormat with beautifull rosebuds, teapearls, cookie recipes and a sweet note, Thank you so much!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op het werk kreeg ik een cadeaubon die ik direct uitgaf. Ik kocht een heel felroze lakje van L’oréal, een topcoat van de nieuwe manicure lijn van L’oréal, een bronzing powder van Rimmel ( en een nagellak remover die ik niet op de foto zette)/ At work I’ve got a giftcard, I spent it directly. I bought a birght pink nailpolish from L’oréal, a topcoat from the new manicure series from L’oréal, a bronzing posder from Rimmel (and a nailpolish remover which I didn’t photographed)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van Jessica kreeg ik de super birthday box die jullie eerder deze week konden zien/ From Jessica I’ve got the super birthday box which you have seen here before

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook kreeg ik op het werk nog deze heerlijke douchemousse en scrub uit de nieuwe welness serie van Etos/ Also a gift at work were these delicious showermousse and scrub from the new welness serie by Etos

Verder kreeg ik geld en nog meer kadobonnen, het kado van mijn vriend heb ik nog niet gekregen dus dat kan ik jullie nog niet laten zien/
I’ve got money and giftcards,I did’nt get the gift from my boyfriend yet so I can’t show you.

4 gedachten over “Birthday presents

  1. Wat een mooie cadeautjes! Die envelop van Koekiemonster is echt gaaf. En welke kleur is het van Mac? Hij ziet er wel erg mooi uit. 🙂

    ps: ik ben een paar dagen weg, waardoor je pakketje wel weer iets verlaat is, maar ik heb al wel erg leuke ideeën..!!

Geef een reactie

