Review

Review MAC girl about town

Van mijn lieve vriendinnetje Cynthia kreeg ik voor mijn verjaardag een cadeaubon voor De Bijenkorf. Ik besloot om mijn eerste MAC lipstick aan te schaffen in de kleur Girl about town. Het is een roze tint met een wat blauwige ondertoon wat mijn tanden iets witter laat lijken../ From my sweet friend Cynthia I received a giftcard as birthday gift for De Bijenkorf. I’ve decided to buy my first MAC lipstick in the color Girl about town. It’s a pink shade with a cool undertone which makes my teeth look a little more white..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Omdat het een online aankoop was moest ik het doen met swatches via google het was dus wel een gokje of de kleur me in het echt zou bevallen. En jawel dat doet ‘ie ik vind het echt een frisse zomerse kleur die me mooi staat ik ben er dus er blij mee!/
Because it was a online shopping buy I’ve must make my choice out of swatches at google so it was a bit of a guess if I would like the color in real life. And YES it does I think it’s a bright and summery color which looks nice on me so I’m really happy with it!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op de eerste foto komt de kleur het meest over als in real life, voor 18,50 ben je de trotse eigenaar van een MAC lipstick/ At the first picture the color is the most simular as in real life, for 18,50 you’re be the proud owner of a MAC lipstick

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat is jullie favoriete MAC lipstick?/ Whats your favorite MAC lipstick?

afsluiter

Geef een reactie

