What makes me happy

What makes me happy

Vandaag heb ik weer een what makes me happy voor jullie van de afgelopen week/ Today I’ve got a what makes me happy for you from last week.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op koninginnedag scoorde ik dit prachtige servies werd er ontzettend blij van en smaakt naar meer helaas zijn hier niet zoveel rommelmarkten. Als ze er zijn is het op zaterdag dus dan kan ik er niet heen omdat ik dan werk../ At queensday I’ve bought these beauty’s what made me soo happy, unfortunately we don’t have a lot of flea markets around here. And when they are organised it’s most of the time on saturdays (my only day at work)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Bij koninginnedag hoort natuurlijk een oranje tompouche

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit was mijn ooglook bij koninginnedag/ This was my eye look at queensday

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn nagels op koninginnedag met vrolijke polkadots en Essie tart deco/ My nails at queensday with lovely polkadots and Essie tart deco

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Soms kan ik er echt van genieten om mooie verse groenten in fijne stukjes te snijden/ Sometimes I really enjoy cutting fresh vegetables in tiny pieces.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Prachtige bloemen/ Lovely flowers

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ingrediënten voor mijn white choco fudge/ Ingredients for my white chocolate fudge

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ben helemaal weg van polka dot nails/ I’m so in love withy my polka dot nails

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn neon roze ruffle verjaardagstaart/ My neon pink ruffle birthday cake

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Hele leuke verjaardagspost/ Really fun birthday mail

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
poseren met mijn verjaardagstaart/ posing with my birtday cake

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een heerlijke high tea/ A real deliscious high tea

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ontbijt met heerlijk zoete aardbeien/ Breakfast with tasty sweet strawberrys

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Chocopost/ Chocomail

Verder werd ik blij van de vrolijke mensen die in de winkel kwamen, complimentjes die ik kreeg over mijn polka dot nagels en mijn kat die heerlijk genoot van de zon. Hoe was jullie weekje wat maakte jou blij?/ The things that also made me happy were the happy people at work came into the shop, compliments about my polka dot nails and my cat who was enjoying the sun. How was your week, what made you happy?

afsluiter

5 gedachten over “What makes me happy

  1. Wat een ontzettend mooi servies heb je gekocht zeg! En nog gefeliciteerd met je verjaardag :)! Alles over mijn week lees je op mijn blog, teveel om te vertellen haha maar heb een super week gehad! De taart ziet er trouwens zó mooi uit, bijna zonde om op te eten!

    liefs Rosie

Geef een reactie

