What makes me happy

Birthday

Vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden, namelijk 27. Ik voel me eigenlijk nog helemaal geen 27 dus age is just a number..Het jaar is echt voorbij gevlogen en heeft me veel leuke dingen gebracht. De dingen die ik minder leuk vind probeer ik maar weer te vergeten en overal het positieve van in te zien. Dit najaar hoop ik in elk geval mijn propedeuse in ontvangst te mogen nemen/ Today I’m a year older, 27 to be exactly. I don’t feel like I’m 27 age is just a number.. The year was going so fast and brought me a lot of nice things. The things I did’nt like I tried to forget and think only about the positive ones. This autumn I hope to receive my propedeuse at school.
blokjes

Ik heb vrijdag voor mijn vriendinnen een high tea georganiseerd ter ere van mijn verjaardag. Vandaag doe ik eigenlijk weinig aan mijn verjaardag, als het goed weer is ga ik met mijn vriend naar het bevrijdingsfestival en verder zien we het wel/ Last friday I’ve organised a high tea at my home befor my friends because of my birthday. Today I’m not really celebrating my birthday, if the weather is nice I’ll go to the freedom festival with my boyfriend and we shall see what te day brings us.

Ik wilde jullie graag de high tea laten zien waarvan we allemaal ontzettend hebben genoten. Mijn vriendinnen namen elk een zoet en een hartig hapje mee. Ik ging zelf voor de zoete dingen die ik donderdag alvast maakte/ I wanted to show you the high tea which we all enjoyed. My friends took something sweet and something savory to the hgiht tea. I was making the sweets for this day.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Witte chocolade fudge met cranberries en pistachenootjes met een roosje van fondant/ White chocolate fudge with cranberries and pistachio’s with a fondant rose.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100


Het klapstuk van de high tea. Ik maakte mijn eerste ruffle cake gevuld met verse aardbeien. Dat is weer eens wat anders dan de fondant taarten die ik vaak maak, ik vond het erg leuk om te maken/
The centerpiece of the high tea. I’ve made my first ruffle cake filled with fresh strawberry’s. This is something diferent than the fondant cakes I make often, I really liked to work with the ruffles.
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Jammer dat de kleur op de foto’s niet helemaal overkomt zoals ie in het echt is namelijk neon roze/ Unfortunately the color is’nt really working on the photograph, in real life its neon pink

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Hier nog wat foto’s van het totaalplaatje/ Here some photographs of the complete picture

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op de laatste foto zie je een “doggy”boxje waar nog wat lekkers in ging om mee naar huis te nemen. Het high tea menu bestond uit: belegde mini bagels o.a. met kip en ananas, quiche lorainne, brownies, arretjescake, witte chocolade fudge met cranberries en pistache nootjes, aardbeientaart en appelkoekjes/ At the last picture you can see the “doggy”box which was going home with my sweet friends. The high tea menu contains: mini bagels with chicken and pineapple and other things, quiche lorainne, brownies, arretjes cake,, white chocolate fudge with cranberries and pistachio’s, strawberry cake and apple cookies.

We hebben allemaal ontzettend genoten van de high tea en onze buikjes rond gegeten. Ook kregen de meiden nog een kaarsenhoudertje met kantprint en een zelfgemaakt hartjes hangertje mee naar huis/ We all enjoyed the high tea so much and our stumachs were full. Also a cute candle holder with lacepring and selfmade heart dangle was going home with my friends as a gift to them.

Hebben jullie wel eens een high tea georganiseerd en wat stond er op jullie menu? /
Did you ever have organised a high tea and what was on the menu?
afsluiter

8 gedachten over “Birthday

  1. Wat leuk en wat ziet het er allemaal lekker uit!
    Ik heb zelf nog nooit een high tea georganiseerd maar wil dat wel voor een paar vriendinnen doen voor mijn housewarming dus ik doe gelijk ideetjes op 😉

  2. Wow, dat ziet er allemaal ontzettend lekker en ook echt verschrikkelijk mooi uit!
    Heeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag! En gek is dat he? Hoe de jaren zomaar voorbij vliegen op een gegeven moment?

Geef een reactie

