creatief

Powdery bracelets

Op koninginnedag heb ik nadat ik naar de rommelmarkten ben geweest lekker in de zon armbandjes zitten maken. Kan daar echt van genieten, natuurlijk wil ik ze jullie niet onthouden../ After I’ve been to the jumble sales I was sitting in the sun making bracelets. I really enjoy it, so I wanted to show you the result..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit armbandje maakte ik een paar dagen eerder maar verdient wel een plekje in deze post/ This bracelet I’ve made a few days earlier but it deserves a place in this post

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Van Jessica kreeg ik een enorm groot pakket om af te tellen naar mijn verjaardag (5 mei) in 1 van de pakjes zaten prachtige parels waarmee ik dit schattige armbandje maakte/ From Jessica I received a really big package to count the days untill it’s my birthday and in one of these packages were these beautifull pearls which I’ve been making this sweet bracelet with.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De laatste tijd ben ik helemaal weg van rose goud en kwarts kralen en hiervan maakte ik dit baby roze armbandje/ Lately I love rose gold and quartz beads and I made a bracelet out of it in baby pink.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De 3 armbandjes samen.. Ben alweer druk aan het verzinnen welke armbandjes ik allemaal nog wil maken/ The 3 bracelets together.. I’m allready busy thinking about which bracelets I wanted to make next

afsluiter

3 gedachten over “Powdery bracelets

Geef een reactie

