My treasures

My treasures

Op konninginnedag ben heerlijk de vlooienmarkten overgelopen en heb prachtige schatten gevonden die nu in mijn servieskast mogen pronken kijken jullie mee?/ At queensday I was walking over the fleemarkets and found beautifull treasures which are standing now in my porcelain closet just keep on watching..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Dit is echt mijn grootste en mooiste schat, een schoteltje van Royal Albert. Ik zocht het al heel erg lang en kon het nooit vinden.. Helaas miste het kopje maar voor 1 euro ging dit schoteltje mee naar huis, mij kan je niet blijer krijgen!/ This is my biggest and most beatifull treasure of all, a saucer from Royal Albert. I was looking for this a long time but could’nt found it.. Unfortunately the cup was missing but for only one euro I was the proud woner of this saucer, you could’nt make me any happier!
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Voor al dit prachtie servies was ik in het totaal maar 3,50 kwijt, happy happy! Wat hebben jullie allemaal gekocht op deze laatste koninginnedag??

afsluiter

6 gedachten over “My treasures

  1. Heel leuk! Ik ben toevallig na Koninginnedag nog naar de kringloop geweest en daar heb ik allemaal leuke schaaltjes, bordjes, kop en schotel en een geborduurd schilderijtje op de kop getikt. Bij elkaar maar 3,50. Dan is het nog eens leuk om leuk servies te kopen 😉

Geef een reactie

