What makes me happy

What makes me happy

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maak graag foto’s van bloemen en besloot mijn heide op de foto te zetten/ I love to make photographs of flowers and decided to photograph my moorland

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Elke week doe ik mijn brood en lichtere boodschapjes in deze vrolijke shopper die ik kocht op https://stopaidsnow.dmcampagne.eu/stap1.php. Ik ben er nog steeds heel blij mee en heb tegelijk het goede doel gesteund!/Every week I put my bread and light groceries in this bright shopper which I’ve bought on https://stopaidsnow.dmcampagne.eu/stap1.php. I’m still really happy with it and at the same time I support Stop aids now!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Toen het zonnetje scheen maakte ik heerlijke paëlla wat hebben we er van genoten/ When the sun was shining I was cooking this delish paëlla and we enjoyed it so much

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte een leuk pakketje voor Ellen wat jullie gisteren hebben kunnen zien. De hele tijd heb ik met een glimlach op mijn mond er aan gewerkt/ I made this fun package for Ellen which you have seen yesterday. The whole time a big smile was on my face while I was working on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
De volgende dag werd er een mega pakket van Jessica bezorgd waarin iets ontzettend leuks zat, hierover later meer../ The next day the mailman delivered a mega package from Jessica with something really fun, later more..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kocht een matte lipstick in een felle kleur en kreeg een zomers gevoel van. Sommigen vonden het heel leuk en mijn moeder vond het helemaal niets. Ik werd er in elk geval blij van!/ I bought a mat lipstick in a bright color it gave me summer feelings. Some people really liked it and my mother sayd it was awfull. It made me really happy!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze week deed ik een workshop decopatch, je verwerkt kleine stukjes papier met speciale lijm op een werkstuk. Ik maakte dit schattige vogelhuisje wat ik nog eventjes op moet hangen. Overigens heb ik er hierdoor weer een nieuwe hobby bij en mijn volgende project zal een spiegel worden/ This week I’ve had a workshop decopatch, you work with small pieces paper and special glue on a piece. I made this cute birdhouse which I need to hang up right now. This is becoming a new hobby and my next project will be a mirror

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze week hadden we een dag met heel mooi weer, ik trok mijn korte broek en slippertjes aan en lakte mijn nagels in de nieuwe kleur die ik van Alette kreeg bij mijn postpakje/ Last week we’ve had a day with lots of sun, I put on my shorts and slippers and painted my nails in the new color which I received in Allete’s package.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een prachtige naturel look die ik de laatste tijd regelmatig draag/ A beautifull natural look which I’ve been wearing a lot lately

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte hele schattige kadootjes en dit was een lief detail/ I’ve made some cute presents and this was a sweet detail of it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik at een ijsje met simpele stroop er overheen mmmmmm/ I ate an icecream with some sirup on top mmmmm

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ben verliefd op mijn nieuwe peachy armbandje met schattig roosje/ I’m in love with my new peachy bracelet with cute rose

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Laatst liet ik jullie mijn DIY zien voor thee potjes https://curlycreative.wordpress.com/2013/04/22/diy-lovely-jars. Ik kwam 2 potjes te kort en die kocht ik deze week bij Action/ Last week I’ve showed you my DIY for lovely tea jars. I was 2 jars short and bought them this week at Action

order
Ik kan niet wachten tot dit allemaal binnen is, heb enorm zin om te knutselen/ I can’t wait untill I receive this, I’m really in the mood for crafting

esteldH&M
Ik plaatste een besteling bij H&M, ik word blij van kant en polkadots/ I’ve placed an order at H&M, lace and polkadots make me happy

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook had ik weer mijn creative course waar we verschillende tekenmaterialen uitprobeerden/ Also the creative course was on my program this week and we explored some drawing materials this time.

Hoe was jullie week?/ How was your week?

5 gedachten over “What makes me happy

Geef een reactie

