creatief

Spring fever

Ik ben al dat grijze weer enorm beu en aangezien ik geen tuin heb maar een schoolplein zijn ook de tegels daar grijs. Daarom besloot ik met een hoofd vol ideeën wat leuke spulletjes en plantjes te shoppen om mijn entree wat op te vrolijken./ I’m tired of the grey weather and because I have nog garden but a schoolyard the tiles are also grey. Because of that I went to the shops with all kinds of ideas in my mind and bought some stuff and plants to brighten up my entree

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Voor/ Before

Bij de Action kocht ik leuke potjes om mijn planten in te zetten, zo heb je voor weinig geld iets heel leuks../ At Action I’ve bought pots for my plants, for less money nice things sounds good does’nt it?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het potje vind ik helemaal geweldig, een tekst in romatische stijl en dan dat blik. De bloemen zijn vlijtige liesjes en prachtig van kleur/ I love the tin pot with tekst in a romantic style. The flowers are called vlijtige liesjes and the color is pretty.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze mand is ook uitgevoerd in de romatische stijl waar ik zo van houd. Ik stopte heide in deze pot/ This basket is also in the romantic style which I love. I’ll put moorland in it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het hartje heb ik al lang hangen maar ik vond het leuk om er een zelfgemaakt hartje met onze namen en kantprint op te hangen/ The heart was still hanging from last year but I like to hang a selfmade heart with our names an laveprint on it on top of the big heart.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En het eindresultaat, voor maar 18 euro was ik weer helemaal blij met al deze vrolijkheid/ After, for only 18 euro I was happy with all of those brightness

Hebben jullie je tuintje/balkon al voorjaarsproof gemaakt?/
Did you made your garden springproof already?

afsluiter

5 gedachten over “Spring fever

  1. Leuk gedaan! Maakt zo’n verschil he! Ik ben vandaag een dag vrij en ga zo beginnen met onkruid trekken, vegen etc. Er komen nog monteurs voor een aantal dingen in huis, zodra die de deur uit zijn wil ik ook even langs de Action fietsen (kijken naar nieuwe kussentjes, iets leuks voor op tafel, etc 🙂

  2. Het ziet er inderdaad erg gezellig uit! 😀
    En dat potje met die tekst is geniaal, heel mooi! Ik ga binnenkort ook maar even neuzen bij de Action voor tuinspulletjes 😉

Geef een reactie

