Personal

Daily beauty

Het leek me leuk om jullie een kijkje te geven in de beauty producten die ik dagelijks gebruik, lijkt dit je leuk ?lees dan vooral verder.. / I tought it would be fun to give you a peek in my daily beauty products, so do you think it’s fun? keep on reading..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
The basics, elke morgen smeer ik het moisturising serum op mijn gezicht, wanneer ik gedouchet heb wissel ik de nutriganics dagcréme en de facial oil af. Ik kijk waar mijn huid op dat moment behoefte aan heeft/ The basics, every morning I use the moisturising serum on my face, when I took a shower I vary with the nutriganics daycreme and the facial oil. I look at what my skin needs that moment.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Elke avond haal ik mijn make up er weer af met deze cleansing milk van Weleda. Zo fijn dat deze niet zo in mijn ogen prikt, heb ik heel vaak last van/ Each night I take my make up off with this cleansing milk from Weleda. So nice that it does’nt iritate my eyes, I have it sooo often.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ook de geuren wissel ik af, het licht aan mijn stemming. Escada magnetism is een vrij aanwezige en zoete geur, eve van Jill Sander is een hele vrouwelijke wat zachtere geur en er ligt een klein buisje met oriëns van Van Cleef en Arpels, dit is een wat zwaardere maar heerlijke geur. Oriëns wil ik nog steeds graag hebben maar helaas is de geur redelijk prijzig/ Also with fragrance I vary, it depends on my mood. Escada magnetism is a existing and sweet fragrance, eve from Jill Sander is very feminin and soft and the little tube is oriëns from Van Cleef en Arpels, this is a very heavy but delicious fragrance. Oriëns is on my wishlist but it’s a bit to expensive right now.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ongeacht of ik die dag zin heb in een bepaalde make up look deze 3 producten gaan ELKE dag op mijn gezicht. Je zou wel kunnen zeggen dat ik zonder de deur niet uitga. De mascara van Lóreal gebruik ik als eerst voor volume, op de puntjes gaat de mascara van Max Factor voor de lengte. En mijn wenkbrauwen maak ik mooier met dit potloodje van de HEMA/ Regardless if I’m in the mood for a specific make up look these 3 products are on my face EVERY singel day. You could say that I will not leave the house without them. The mascara from Lóreal I use for the volume, the mascara from Max Factor I use on the tips of my lashes for length. And I make my brows even more pretty with this pencil from HEMA.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op deze foto zie je mijn oogschaduw palette en losse pigmenten. Afhankelijk van mijn bui kies ik de kleurtjes waar ik die dag zin in heb. Momenteel pak ik uit mijn palette van de linkse 3 van boven naar beneden de 3 eerste kleuren/ At this photograph you see my eyeshadwo palette and my loose pigments. It depends on my mood which colors I pick that day. At the moment I’ve been using the 3 colors on the left row from top to bottom.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Als laatste de haarproducten die ik elke dag gebruik. De spray van John Frieda gebruik ik om mijn haar te beschermen tegen de hitte van de föhnborstel en de stijltang. De créme van Gliss gebruik ik om mijn krullen iets minder pluizig te maken/ The last beauty thing: my every day hairproducts. I use the spray from John Frieda to protect my hair against the heat from my drybrush and my hair straightener. The cream from Gliss I use to make my curls less fuzzy.

Natuurlijk gebruik ik ook elke dag deodorant maar die vond ik niet interressant genoeg om op de foto te zetten. Wat ook niet op de foto staat is mijn stijltang en mijn föhnborstel waar ik mijn pony mee bewerk.
Nu ben ik benieuwd wat jullie elke dag gebruiken en zie je hier dingen staan die jij ook gebruikt?/
Offcourse I use my deodorant every day but I tought it would’nt be very interesting to post a picture of it. What is’nt on the pictures also is my hair straightener and my drybrush which I use for my bangs. Now I’m curiouse which products you’ll be using every day and if you see something over here you’ve been using also?

afsluiter

Een gedachte over “Daily beauty

Geef een reactie

