creatief

DIY lace

Ik ben echt een fan van kant, ik draag het maar ik doe er ook graag leuke dingen mee. Vandaag voor jullie leuke DIY’s met kant/ I’m a big fan of lace, I wear it but I also like to make nice things with it. Today some nice DIY’s with lace

Je eigen reliëfroller, hier is het gebruikt voor het maken van uniek papier maar je kunt het ook gebruiken om reliëf in klei of fondant te rollen/ Your own impression rolling pin, here they’ve been using it for making unique paper but you can also use it for an impression in clay or fondant

kantroller

Prachtig toch zo’n notitieboek met kantprint? Zo maak je het zelf/
Beautifull isn’t it a notebook with laceprint? Do it yourself like this

kantboek
http://weddbook.com/media/800090/crafts

Ik heb zelf nog heel wat kant liggen en ideetjes genoeg, hopelijk heb ik ook jullie kunnen inspireren met deze post! Laat je het mij weten als je iets met kant maakt?/ I have a lot of lace and so many ideas, hopefully I inspired you with this post! Let me know when you make something with lace okay?

5 gedachten over “DIY lace

Geef een reactie

