What makes me happy

What makes me happy

Vandaag weer een what makes me happy voor jullie, be warned it contains a lot of food../ Today a what makes me happy for you, be warned it contains a lot of food..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ineens stond mijn kat zo voor het raam, ik vond het zo grappig dat ik er snel een foto van heb gemaakt/ Suddenly my cat was standing for my window like this, I tought it was so funny that I wanted to make a picture of it

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte een broodje ei met mozarella mmmm/ I made a sandwich with egg and mozarella mmm

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik kocht een bak rundvlees salade en gooide er wat sla, avocado en tomaatjes bij voor lunch/ I bought a container with ox salade and with a little salad, avocado and tomatoes it was my lunch

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Yeeeah er komen weer prachtige bloemen uit mijn orchidee/ Yeaah some lovely blossom popped out of my orchid again

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik een salad lover ben, vandaag salade met een eitje, mozarella, pijnboompitjes en balsamicodressing/ It was’nt a surprise for you that I’m a salad lover, today a salad with egg, mozarella, pine nuts and balsamico dressing

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Zaterdag was ik alleen thuis voor het diner en bakte ik heerlijke pannekoeken voor mijzelf, met appel, poedersuiker en kaneel mmmmm/ Saturday I was home alone at diner and baked myself some yummie pancakes with apple, powdre sugar and cinnamon mmmmm

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gisteren ontbeten we met cinnamonrolls die ik kocht bij de Scandinavische weken bij Lidl, erg lekker!/ Yesterday we ate cinnamonrolls for breakfast, I’ve bought them at Lidl in the Scandinavian week, so tasty!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Gisteren heb ik in de zon heerlijk nieuwe armbandjes zitten maken, wat heb ik daarvan genoten zeg.. Wat vinden jullie er van?/ Yesterday I was sitting in the sun making these new bracelets, I really enjoyed that.. do you like them?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Verder was een eendje die naar eten aan het vissen was en met zijn pootjes uit het water stak iets waar ik om moest lachen. Ik ging zondag met mijn vriend naar Domburg waar we langs het strand hebben gelopen en ik een hele mooie voorraadpot annex bloemenvaas kocht voor maar 0,95 cent (ja dat lees je goed, ik had een cadeaubon dus ik had dit artikel bijna gratis!)/ A little duck diving for food with his feet extend of the water made me smile. Sunday I was going to Domburg with my love, we walked down the beach and I’ve bought a jar/vase for only 0,95 cent (yes you’re eyes don’t fool you, I had a giftcard so this was almost for free)

Hoe was jullie week, waarvan kregen jullie dat blije gevoel? /How was your week, what gave you the happy feeling?

4 gedachten over “What makes me happy

  1. Wauw wat een mooie armbanden! Ooit gedacht om ze eens te gaan verkopen? Ik vind ze geweldig!! (vooral die met de roos en de sleutel)

Geef een reactie

