What makes me happy

What makes me happy

Vandaag weer een what makes me happy voor jullie van de afgelopen week/ Today a what makes me happy for you from last week

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Begin van de week ontving ik dit leuke pakketje van Caroline http://thelittlthings.blogspot.nl met allemaal leuke kaartjes met quotes er op/ In the beginning of this week I received this fun package from Caroline with all kind of nice postcards with quotes on them.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte een heerlijke salade voor mijzelf op mijn favoriete bordje met zalm, tomaatjes, een eitje, parmezaanse kaas en wat olijfolie/ I made myself a deliscious salad on my favorite plate with salmon, tomatoes, an egg, parmezan cheese and some olive oil

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte een voor foto…/ I’ve made a before photograph…

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En een na foto, er ging een mega stuk van mijn haar af en mijn pony is weer terug:D/ And a after photograph, a large piece is cut of my hair and my bang is back 😀

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte heerlijke fudge die ik met lieve mensen deelde/ I made some delish fudge which I’ve shared with some sweet people

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik maakte van tomaatjes een bloempje bij mijn salade, ja I love salad/ I made a flower of tomatoes at the side of my salade, yes I love salad

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik vond de blokjes fudge er zo leuk uit zien dat ze even op de foto moesten worden gezet / I tought the pieces of fudge looked so nice that I wanted to take a photograph of them.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik ontmoette Daniëlle van http://food-love-happiness.blogspot.nl wat echt heel leuk en gezellig was/ I’ve met Daniëlle from http://food-love-happiness.blogspot.nl it was so much fun and cozyness

Verder maakte ik leuke pakketjes voor mijn postproject
Zag ik meeuwen trappelen op de grond om wormen omhoog te krijgen, ziet er altijd zo grappig uit
Toverde een oud vrouwtje wat op haar knietjes eendjes aan het voeren was een grote lach op mijn mond
Wat maakte jullie gelukkig vorige week?/

I’ve made some nice packages for my mail-project
I saw some seagulls trample to get the worms up, it looks so funny
An old lady made me smile when I saw her sitting on her knees to feed the duckies
What made you happy last week?afsluiter

8 gedachten over “What makes me happy

Geef een reactie

