What makes me happy

What makes me happy

Alweer is er een week voorbij gevlogen dus tijd voor een what makes me happy vandaag!/ The weeks are flying so time for a what makes me happy today

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik heb deze week een heerlijke caramel walnoten cake gebakken, wat rook dat lekker en smaakte het heerlijk. Ook vond ik het leuk om een gehaakt kleedje van mijn oma op deze foto te gebruiken/ I’ve baked a delicous caramel walnut cake this week, it smelled so good and was really tasty. Also fun was to use a crotched piece of my sweet granny

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik beschilderde deze schattige vlindertjes helemaal met de hand, heerlijk priegelen met superfijne penseeltjes/ I’ve painted these cute butterflies by hand, made some pretty fine details with a real thin pencil

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik verstuurde dit leuke pakketje voor mijn post-project, altijd leuk om zo’n envelope op je mat te krijgen toch?/ I’ve sent this fun package for my mail-project, always nice to get mail like that on your doormat right?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ons ontbijtje van 2e paasdag, heerlijke croissantjes warm uit de oven met wat jam..op mijn prachtige nieuwe IKEA bordjes/ Our breakfast for second easterday, tasty croissant warm from the oven with some jam..on my brand new beautifull IKEA plates

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik speelde wat met de hartjes die ik veel maak en wat acrylverf, vind het zelf een erg leuk effect hebben/ Playing around with my hearts and some acrylic paint, I really thinks it gives a fun effect

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Voor de verjaardag van mijn vriend’s oma kocht ik dit prachtige bloemstukje met mooie voorjaarsbloemen, instant happyness/ For my boyfriends grandmother I’ve bought these pretty springflowers, instant happyness

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik trok mijn sponsje, acrylverf en konad uit de kast en ging helemaal los, daar word ik echt helemaal happy van.. Minder happy werd ik van het feit dat er ’s avonds al chips af waren gebladderd :(/ I grabbed my little sponge, acrylic paint and konad out of the closet and went crazy, it made me so happy.. Less happy was the fact that I saw some chips comming of that evening 😦

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Prachtig deze cover van Flair, krijg zin om ook zo’n mooie bloemenpracht te creeeren/ So beautifull these cover of Flair, It’s making me want to create some flowerpieces

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een beetje expirimenteren met de heerlijke zon en een zelfportret, leuk effect zo. En genieten van die heerlijke zon natuurlijk!/ A little expirimenting with the lovely sun and a self portrait, fun effect. And offcourse enjoying the nice sun!

Hoe was jullie week en paasweekend?/ How was your week and easter weekend?

Een gedachte over “What makes me happy

Geef een reactie

