Personal

Q’s and a’s

Op verschillende blogs zag ik dit item al voorbij komen en ik vond dit een erg leuk idee..
Vandaag is het tijd voor een ask me anything item, natuurlijk krijg je mijn pincode niet maar er zijn vast wel dingen die je van mij wilt weten die op mijn blog niet terug te lezen zijn sooo../
At different blogs I saw this item and tought it was a fun idea.. Today it’s time for a ask me anything item, offcourse I won’t give you my pin code but there must be things you really want to know that you can’t find on my blog so…

ask

Ik ben benieuwd wat jullie nog van mij willen weten.. ik zal in elk geval mijn best doen om jullie vragen zo goed mogelijk te beantwoorden! /I’m curious what you want to know about me.. I would do my very best to answer your questions as good as possible.

p.s. Geen vragen over cupfakes(fake cupcakes), gebruik daarvoor de zoekfunctie op mijn blog/ No questions about cupfakes (fake cupcakes), use the search box on my blog

7 gedachten over “Q’s and a’s

  1. Wat een leuke post! Ik vroeg me eigenlijk wel af: wat is nu echt een outfit waarin we jou kunnen uittekenen, die echt bij je past en die je vaak en graag aanhebt?

    1. Wat een leuke vraag:D
      Ik denk dat je mij wel uit kunt tekenen in vrouwelijke kleding:
      Meestal een skinnyjeans (zwart of kleur en soms jeans)
      Een colbertje en een top waar kant in is verwerkt. Ik loop graag op laarzen met een hak maar ook op pumps..
      Als ik echt een ladyday heb dan ga ik voor een jurkje met bloemenprint

Geef een reactie

