creatief

Easter egg

Gisteren stuiterde ik als een malle door de kamer, ik had namelijk vorige week op de blog van Daniëlle http://food-love-happiness.blogspot.nl een choco paasei gewonnen en dit kon elk moment arriveren. De postbode belde aan en ik ben als een idioot naar de deur gerend, heb het pakketje uit zijn handen getrokken en heb snel de deur dichtgedaan om te gaan bekijken wat er in dat pakketje zat.. /Yesterday I was bouncing around in my room, it’s because I’ve won a chocolate easter egg from Daniëlle http://food-love-happiness.blogspot.nl and it could arrive any moment. The mailman rung my doorbel and I was running like crazy to open the door for him, I’ve grabbed the package out of his hands and closed the door quickly to look at what’s inside my package..

Kijken jullie mee?/ Take a look..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Het begon allemaal met een schattig houten doosje/ It all started with this cute wooden box

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik zag een mooi visitekaartje en vloeipapier in mijn favoriete kleur / I saw a pretty business card and blotting paper in my favorite color

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Ik tilde het visitekaartje op en zag al een stukje van iets heel lekkers/ I lifted up the business card and saw a glimp of something really sweet

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
En daar was het prachtige ei.. mmmmm ik kan bijna niet wachten om mijn tanden er in te zetten maar tegelijkertijd vind ik het zo mooi dat ik het nog even wil bewaren om naar te kijken.. Dankjewel Daniëlle!!/
And there was my beautifull egg.. mmm I hardly can’t wait to take a bite of it but at the same time I think it’s so pretty that I wanted to save it to take a look at it sometimes.. Thank you very much Daniëlle!!

6 gedachten over “Easter egg

  1. Jee hij is er al! En op 1 kapot eitje aan de bovenkant na goed aangekomen dus? =) Toevallig dat dat papier je favoriete kleur is! Zag dat deze wk wel voorbij komen op je blog, maar wist ik nog niet toen ik het verpakte;) Geniet er van!

Geef een reactie

