What makes me happy

What makes me happy

Tijd voor een what makes me happy vandaag/ Today it’s time for a what makes me happy.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Een kiwi opensnijden en vervolgens ontdekken dat er een hartje in het midden zit/ Cut a kiwi and discover a heart in the middle

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Genieten van een heerlijk ontbijtje met vers fruit en Griekse yoghurt/ Enjoying breakfast with fresh fruit and Greek Yoghurt

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Bij de Kruidvat leuke hobbyspulletjes shoppen voor de helft van de helft :D/ Shopping at Kruidvat 50% of 50% discount.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Leuke pakketjes op mijn mat van mijn post-project/ Fun packages on my doormat from my mail-project

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Het eerste nummer van mijn abbonnement op Mollie makes in mijn brievenbus/
My first number of Mollie makes in my mailbox

Timomaris

Op kraamvisite bij lieve kleine Timo/ at the baby shower of little sweet Timo

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Mijn lieve oma haakte deze schattige onderzetters voor mij, ik houd er van!/ My sweet granny crocht these cute coasters for me, I love it!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik maakte truffels..moet ze alleen nog proeven/ I’ve made truffels.. only didn’t tasted them yet.

Verder maakte ik dit weekend een taart, ging ik gister naar de Ikea en geef ik vanavond een workshop bij Beadle voor het personeel../ And then, I’ve made a cake, I went to Ikea and tonight I’m teaching a workshop for my colleagues at Beadle

Hoe was jullie week?/ How was last week for you?

6 gedachten over “What makes me happy

  1. Wat leuk, die kiwi! Ik word blij van de zon vandaag en van m’n roze nagellak met glittertjes.. ik word helaas minder blij van m’n tentamens deze week, haha.. nog even doorbikkelen..

Geef een reactie

