My treasures

Ikea shoplog

Gister ben ik weer eens bij de Ikea geweest, we vertrokken ’s ochtends door de sneeuw naar Breda. Eerst hebben we nog eventjes geluncht in het restaurant en daarna gingen we het magazijn in. Op http://www.dooreten.com kwam ik prachtig servies tegen wat ik dan ook graag aan mijn collectie wilde toevoegen. Het zal niet terechtkomen in mijn showkast maar ik zal er gewoon lekker van gaan eten../ Yesterday I went to Ikea, left in the morning true the snow to Breda. First we had lunch in the restaurant and afther that we went to the warehouse. At http://www.dooreten.com I saw some beautifull porcelain that I wanted for my collection. It won’t be in my showcloset but I will be eating from it..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Misschien wisten jullie het al maar mint is echt mijn favoriete kleur en voor de kleine prijs van 12,95 kon ik dit prachtige servies dan ook niet laten liggen. Voor we gingen had ik al een lijstje gemaakt en dit stond er ook op/ Maybe you did already know that mint is my favorite color and for the little price of 12,95 I couldn’t leave that beautifull stuff there. Before we went to Ikea I’ve made a list and this was on it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ook dit prachtige lichtroze servies ging mee naar huis en past prachtig bij de mint kleur/ I’m also taking this beautifull light pink porcelain home and it matches perfectly with the minty color

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik kocht deze schattige bloempjes waarmee je ijsblokjes kunt maken, ik ga ze alleen voor iets anders gebruiken../
I bought these cute flowers witch you can make icecubes in, I would use it fore something else..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat ook al heel lang op mijn lijstje stond was een mooie stolp voor mijn taarten en laat ‘m nou net voor 12.95 bij de Ikea staan./ What’s also on my list for a long time was a glass bell for my cakes and for only 12,95 I was the new owner.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik heb mijn vilten taartje er onder gezet en it look so cute/
I put my felt cake under the glass bell and it looks so cute

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Verder kocht ik nog kleefrollers voor al die katteharen die ik elke dag aan mijn kleding heb en dat was t. Komen jullie weleens bij de Ikea en wat is je favoriete afdeling daar?/
The last thing I’ve bought we’re some adhesive rollers for all the cat hair on my clothes every day and that was it. Do you visit Ikea and what’s your favorite section?

8 gedachten over “Ikea shoplog

  1. Wauwie! Wat een mooie dingen heb je gekocht (en ik vind vooral de dingen bij de foto van de stolp die je zelf al had erg mooi). Ik kom graag bij de Ikea, omdat ze er vaak leuke dingen hebben voor een klein prijsje. Het laatste wat ik daar kocht was twee mooie vazen 🙂
    Die kattenharen zijn trouwens heel herkenbaar. Katten zijn ontzettend lief, maar van al die haren word ik soms echt gek! Zijn die van jou ook zo aan het verharen?

    1. Dankjewel voor het compliment ❤ Ja het is voorjaar hé dan is het hier altijd een harenfestijn.. Ik heb een witte kat en laat ik nou toevallig graag zwarte kleding dragen 😉

  2. Leuk dat mintgroene servies! Zou ik met moeite kunnen laten liggen. Dat lichtroze servies heb ik ook al in handen gehad, maar toch laten liggen (moest van mezelf nadat ik al een nieuwe bank, nieuwe gordijnen, nieuw vloerkleed, nieuwe lampen en nieuwe eettafel had gekocht;)) Leuke stolp ook!

Geef een reactie

