Sweetness

Wooden hearts cake

Vandaag had ik de opdracht om een taart te maken voor een jarige man. Oei ik ben altijd nogal van de vrouwelijke dingen dus dit is voor mij een uitdaging. Ik had al wel in mijn hoofd dat ik zelf fondant ging kleuren in verschillende tinten blauw maar verder../ Today I’ll be making an order for a cake for a man’s birtday. Oops I’ve been always into lady like stuff so this is a challenge for me. I had an idea witch colors I’ll be using and colored my fondant in different shades of blue but further..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Bij mannen denk ik aan stoer en robuust, ik besloot een hekwerk van hout te maken als border om mijn taart. Zelf vind ik het er heel geslaagd uit zien zo./ When I think of men I think of sturdy, so I’ve decided to make a frame of wood for this cake. I really like it this way.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik had deze week clikstix besteld om deze letters op de taart te maken en die waren binnen 1 dag al binnen. Verder wilde ik graag harten op deze taart gebruiken maar dan wel de stoere versie, dus ook van hout!/
I’ve ordered clikstix this week to make the letters on this cake and they arrived within one day. Next I want to use hearts on this cake but then in a manly version, so out of wood!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ook op de zijkant van de taart kwamen deze houten harten terug (helaas links een heel klein vouwtje in mijn fondant)/ On the sides of the cake I repeated the wooden hearts (unfortunately a little fold on the left in my fondant)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Zelf ben ik weer dik tevreden over deze taart en hopelijk is de ontvanger dat ook.. De taart is trouwens gevuld met aarbeidenjam en vanille frosting/ I’m really statisfied with this cake and hopefully the receiver will be happy with it.. The cake is filled with strawberry jam and vanilla frosting

Welke taart zouden jullie graag hier op mijn blog zien?/ Witch cake do you like to see on my blog?

3 gedachten over “Wooden hearts cake

Geef een reactie

