creatief

DIY lace candle

Vandaag heb ik een leuke en super easy DIY voor jullie. In mijn kerstpakket zaten deze waxinelichthouders. Ze waren al omwikkeld met touw maar wanneer je zelf gewoon glaasjes koopt kun je ze omwikkelen met sisaltouw./ Today I have a fun and super easy DIY for you. For christmas I’ve got this candle holders as a present from work. They we’re already wrapped with rope but when you buy simple glas holders you can wrap them yourself with some rope.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat heb je nodig?
/ What do you need?
waxinelichthouders/ candle holders
Als het er nog niet omheen zit sisal touw/ When it isn’t already there some rope
Mooi kant/ nice lace
Lijmpistool/ glue gun
Schaar/ scissors

Kant kun je op verschillende plaatsen kopen, ik vond het bij de kruidvat maar kocht ook een aantal soorten op marktplaats. Ook op Etsy is er genoeg te vinden, ik gebruikte wit maar natuurlijk kun je elke kleur pakken die je mooi vindt../ You can find lace on different places, I’ve bought it at kruidvat and also some pieces on marktplaats. Also on Etsy you can find a lot, I’ve been using white but you can pick any color you like ..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Vervolgens wikkel je het kant rond je houdertjes en knip je het op maat. Je lijmt de uiteinden vast aan de achterkant, hierbij heb ik gezorgd dat ze mooi op elkaar aansluiten (ookal zie je de achterkant nooit)/
The next thing you need to do is wrap your lace around the holder and cut it the right length. Then you glue the ends at the back, I’ve made the ends fit well at eachother (even though you wil never see the back)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

En dit is het eindresultaat, het past perfect bij mijn interieur, al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik er nog iets aan toevoeg of dat ik ze zo laat.. Wat vinden jullie er van? Pimp jij weleens je waxinelichthouders en zo ja hoe doe je dat?/ And this is the result, it fits my enterior perfectly, even tough I’m not quite sure if I put on something extra or if I keep them this way.. What do you think about it? Have you ever pimped some candle holders and so yes how did you do it?

5 gedachten over “DIY lace candle

Geef een reactie

