What makes me happy

What makes me happy

Whoooooosa alweer de eerste dag van een nieuwe week en die begint met zonneschijn, dat is nog eens een goede start van de dag./ Whoooooosa it’s the first day of a new week witch has started with some sunshine, that is a good start of the day.

Vorige week zat mijn week echt tot de nok toe vol met school en wat dingetjes buitenom school. Dinsdag ging ik gezellig wat met een vriendinnetje drinken (en eten) bij mijn favoriete tentje “Honey Pie” . Helaas hadden ze dit keer niet mijn favorite oreo taart maar koos ik voor een love bite. Chocolade met malthesers, rozijntjes, marshmallows, etc./ Last week was so full of activities for school but also other things. Thuesday I had a date with one of my friends for tea (and some yumyum) at my favorite place “Honey Pie”. Unfortunately they haven’t got the oreo cake but I’ve chosen a piece of love bite. Chocolate with malthesers, raisins, marshmallows, etc.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik ging langs bij Beadle en kocht deze schattige bedeltjes voor aan mijn zelfgemaakte armbandjes/ I went to Beadle and bought these cute charms for my selfmade bracelets

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik maakte lieve hartjes voor afscheid op mijn vrijwilligerswerk, een jarige collega en om weg te geven via facebook./ I’ve made sweet hearts for saying goodbeye to my volunteering job, for a birthday of my coleague and to give a way on my facebook.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze week heb ik me helemaal suf gebakken, ik heb 96 cupcakes gemaakt voor de workshop cupcakes decoreren die ik gaf als afsluiter voor mijn vrijwilligerswerk. Ik liep 35 uur mee bij een vrijetijdscentrum voor mensen met een beperking, meestal was ik gastvrouw tijdens het eten maar ik begeleide de cliënten ook deze activiteit die ik voor hen organiseerde. Ondanks dat het me ontzettend veel werk heeft gekost was het me dat allemaal waard. Wat was het leuk om te doen en wat vonden de mensen het ontzettend leuk om te doen. Tsja daar doe je het allemaal voor toch!/ This week I was baking my ass of, I’ve made 96 cupcakes for a workshop cupcake decorating witch I was teaching as closing point for my volunteering job. I worked there for 35 hours with people with a limitation, most of the time as hostess during the diner but also for this activity witch I’ve organised for them. Unless it was a lot of work, it was worth it. It was so much fun to do and the people told me it was so much fun for them. That’s the reason I’m doing this!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik verstuurde weer een aantal pakketjes voor mijn postproject/ I’ve sent some packages for my mail-project.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Zaterdag toen ik thuiskwam van mijn werk had ik zin om iets lekkers te maken en besloot voor bananenbrood te gaan. Het was goed gelukt en echt heel erg lekker, het recept zette ik gister online./ Saturday when I came home from work I decided to bake something sweet and decided to make bananabread. It came out really wel and tasted so delicious, I’ve posted the recipe over here yesterday.

SDC12732

Hoe was jullie week ingevuld?/ How did you fill in your week?

6 gedachten over “What makes me happy

  1. Leuke dingen! Fijn dat de workshop een succes was, is inderdaad heel veel werk maar geeft ook wel weer een kick wanneer je ‘em succesvol verricht hebt he! 🙂 Die bedeltjes zijn echt heel leuk! Mijn week bestond uit werk & een sollicitatiebrief schrijven (ben benieuwd wat er uit komt) en verder gelukkig ook genoeg leuke dingen (wijntjes, sushi, bios, creatief in de keuken). Op naar weer een nieuwe week waarin we inderdaad de maandag gelukkig alweer gehad hebben (heb altijd moeite met de maandag)!

Geef een reactie

