creatief

Bracelets

Eind van deze maand begin ik bij http://www.beadle.nl waar ik workshops ga geven, toen ik op gesprek ging voelde ik me als een kind in een snoepwinkel. Al die kraaltjes in mooie kleuren… zucht. Op pinterest vond ik wat leuke inspiratie foto’s en ik ging ook nog zelf aan de slag./ At the end of this month I’m beginning to teach some workshops at http://www.beadle.nl, when I was there for my interview I felt like a kid in a candystore. All of those beads in nice colours… At pinterest I’ve found some inspirating photographs and also made something myself.

http://foodpluswords.com/2012/02/sugar-cookie-bracelets/
cookiebracelet

braceletsturq

http://havenofears.tumblr.com/post/27567154439
braidbracelet

colorfullbracelet

http://www.etsy.com/listing/125453478/infinity-bracelet-mint-bracelets-love?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=mint+bracelet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NL&ga_search_type=all&ga_facet=mint+bracelet
il_570xN.434356103_1qe8

http://www.etsy.com/listing/117877029/delicate-gold-charm-seafoam-mint?ref=sr_gallery_24&ga_search_query=mint+bracelet&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NL&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=mint+bracelet
il_570xN.414439745_8t6a

Zelf maakte ik simpele maar leuke armbandjes die je makkelijk kunt combineren/ I’ve made simple bute nice bracelets, you can combine them easily

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Maken jullie wel eens sieraden? en wat maak je dan?/ Do you make your own jewellery? And if you do what do you make?

9 gedachten over “Bracelets

  1. Leuk dat je het echt geworden bent! Je geeft ons vast wel af en toe even een update he? (leuk fotomateriaal ofzo)

    Ik maak het zelf nauwelijks, maar een leuk armbandje of schattig kettinkje vind ik wel leuk om te maken (en ik ben er ÊÊn van less is more). Leuke inspiratie, vooral die bovenste foto:)

  2. Die koekjesarmband is erg leuk, en ook de armbandjes die je zelf maakte zijn superleuk! 🙂 Ik maak zelf nooit armbandjes, heb er vandaag wel een gesloopt. Ik had een armband van houten kralen (donkerblauw) met daartussen kleine zilverkleurige balletjes en heel veel hele grote bedels met vlinders, lieveheersbeestjes en vogels, maar ik vond die te groot en heb dus alle bedels eraf gehaald. Daar kan ik dus wel weer leuk mee inpakken 🙂

  3. Oohw vroeger deed ik dat ook altijd, was echt gek op kralen winkels en sieraden maken. Nu heb ik er jammer genoeg niet echt veel tijd meer voor, maar zou het eigenlijk weer is op moeten te pakken! Vind zelf beadies in adam/utrecht altijd een leuke winkel 🙂

Geef een reactie

