Uncategorized

Spam your blog

Vandaag wil ik jullie een kans geven om op mijn blog jou blog te promoten! Vertel mij waar je over blogt en waarom mensen daar eens een kijkje moeten nemen.. / Today I want to give you a chance to promote your blog over here! Tell me what your blogging about and why people must take a look at yours..

spam

Verder zou ik vandaag graag van jullie willen horen of er verzoekjes zijn voor bepaalde dingen hier op mijn blog? Wil jij bijvoorbeeld meer make up looks zien of meer taart of heb je andere leuke ideeen, ik hoor het graag!/ I would like to get to know from you if you have special requests to see here on my blog? For instance would you see more make up looks or more cake or do you have any other fun ideas, I’d really like to here it!

And last but not least
sunday

7 gedachten over “Spam your blog

  1. Hier doe ik natuurlijk graag even aan mee! Jij kent m’n blog al, maar waarom moeten anderen ook een kijkje nemen (en volgen mag natuurlijk ook;)):

    Op Food Love and Happiness vindt je van alles terug over lekker eten (koken), happiness en (culinaire) trips. Met recepten, foto´s, tips voor nog net iets meer happiness, recept van de maand en meer!

    En vandaag is er een leuke winactie online gekomen: http://food-love-happiness.blogspot.nl/2013/03/winactie-de-zoete-bezigheid.html

    Neem dus vooral een kijkje op http://food-love-happiness.blogpot.com

  2. Oh en over jouw vraag: ik vind de creatieve dingetjes altijd erg leuk op je blog. Je servies schilderwerk: prachtig! Je maakt ook hele mooie taarten en cupcakes, ik zag laatst ook een keer koekjes voorbij komen? Leuke inspiratie is dat! Tips&trics delen is altijd goed! =)

  3. Altijd leuk natuurlijk, even spammen! Ik ben net begonnen met bloggen over alles wat met bakken te maken heeft (maar hé, dat wist je vast al! :)) en ik deel veel recepten. mijn blog: anoukjekoekje.wordpress.com

  4. Ah leuk. Ik blog over beauty, een vleugje fashion en af en toe over iets anders om mijn blog een persoonlijk tintje te geven. 🙂 Op http://www.blissfulbeauty.nl vinden jullie mijn schrijfsels.

    Ik zou het leuk vinden om op je blog DIY in huis te zien. Ik weet eigenlijk niet of je dit zelf ook doet, maar mocht dat het geval zijn dan vind ik dat heel leuk om inspiratie op te doen.
    Ook vind ik looks heel leuk om te zien!

Geef een reactie

