What makes me happy

What makes me happy

Het is weer tijd voor een what makes me happy post. Deze week had ik voorjaarsvakantie en volgepropt met allerlei leuke afspraken. Helaas gingen 3 van de 4 niet door.. Dinsdag ging ik naar mijn oude vrijwilligersplek en werd enthousiast ontvangen. Zo leuk om iedereen na 2 maanden weer eens terug te zien! Hiervan heb ik geen foto omdat ik dat niet passend vond./ It’s time for a what makes me happy post. This week I had my holiday from school, it was full with nice appointments but four of the three we’re cancelled. At tuesday I went to my old volenteerjob and everybody was really enthusiastic about that. So nice to see everyone again after two months! I didn’t make a picture because I think it’s not proper.

Woensdag zou ik gezellig met mama thee gaan drinken voor ik weer naar mijn vrijwilligerswerk ging om gezellig met de cliënten te eten. Helaas was mama geveld door een hardnekkige griep en lag ze plat op bed dus deze afspraak ging niet door. Het eten was overigens wel erg gezellig, na het eten was er nog een djembé les en dat was ook erg leuk om eens mee te maken./ Wednsday I had a teameeting with my mom and after that my volunteering job where I went eating with cliënts together. Unfortunately my mom was ill laying on her bed so the teameeting was cancelled. The dinner was really nice, after that there was a djembé lesson and it was really fun to watch.


Donderdag besloot ik om deze taart te maken waar ik ontzettend blij van werd../
Thursday I’ve decided to make this cake that really made me happy

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Vrijdag werd het zoontje van onze vrienden geboren met de naam Timo, voor hem maakte ik hele lieve persoonlijke kadootjes./
Friday one off our friends gave birth to a little boy named Timo, for him I’ve made these cute personalized gifts.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik ging aan de slag met papier,lint, masking tape en zelklevend plakband en maakte wat leuke dingetjes, ik maakte er wat vriendinnen blij mee en wat mensen op mijn Curly Creative facebook/
I took some papier, ribbon, masking tape and selfadhesive tape and made some nice things, I’ve made some friends and some facebook likers happy with it

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik vind het altijd leuk om kadootjes mooi te versieren en maakte deze rozet voor op het tasje vol kado’s voor Timo/ I always like to wrap a gift in a cute package and made this rose for the bag full of presents for Timo

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Toen ik vandaag in mijn auto zat onderweg naar de high tea met mijn vriendin toverden een aantal dieren een lach op mijn mond. Ik vind het er altijd zo grappig uitzien als een vogel staat te trappelen om wormen uit de grond te toveren. Een paard die spontaan in galop ging waardoor een ander paard ook spontaan mee ging doen in de wei. Allemaal kleine dingetjes die mij laten lachen/ When I was driving my car on my way to the high tea with a friend some animals put a smile on my face. I always laugh about the birds tapping with their feet on the ground to make the worms come up. A horse spontaneous went galloping and another horse joined him in the wey. The little things in life made me smile.

Een super simpel gerecht maken wat zoooooo lekker is, vandaag maakte ik salade met mini mozarella, snacktomaatjes, pijnboompitjes en balsamicodressing..mmmm/ A super simple meal it was sooo tasty, today I’ve made a fresh salad with mini mozarella, tomatoes, pine nuts and some balsamico dressing..mmmm

En als laatste, gister heb ik kennisgemaakt met http://www.beadle.nl/ waar ik misschien binnenkort workshops ga geven (denk aan taart & cupcakes en servies beschilderen) / And last but not least, I had a meeting at http://www.beadle.nl/ maybe I’m giving workshops over there ( think about cake & cupcakes and painting porcelain)

Waar werden jullie blij van voorgaande week?/ What made you happy the last week?

4 gedachten over “What makes me happy

  1. Wat een leuke dingen om blij van te worden! 🙂 Ik vind het zo leuk om te lezen dat je echt geniet van die kleine dingen die het leven mooi maken! Ik heb vandaag onwijs genoten van de lekkere zon toen ik langs de Amstel fietste, van mijn hoorcollege dat onverwacht niet doorging (mwuhaha..), van spontaan boodschappen doen op de Albert Cuyp, van Warme chocolademelk met slagroom drinken bij Bagels&Beans omdat het nog maar Maart is en dus best wel kan, van cupcakes uitproberen en van het vele werk dat ik verricht heb.. En gisteravond kwam mijn vriend eten met een huisgenoot, een mooie bos bloemen gekregen en een enorm gezellige avond gehad, dus daar genoot ik vandaag ook nog een beetje van 🙂 !

    1. Jij hebt ook leuke dingetjes opgeschreven! had er nog wel meer in kunnen zetten maar vind het ook altijd wel leuk om er nog wat foto’s bij te doen en niet alleen maar tekst te hebben 😉 fijne week verder!! ❤

  2. Fijn overzicht! Leuk die cadeautjes voor Timo zeg! Ik werd deze week vooral blij van de afronding van m’n woonkamer make-over (een uurtje geleden afgerond), fijn! Nu genieten van het weekend! Fijn weekend ❤

Geef een reactie

