Review

Honey pie Middelburg

Toen ik net mijn blog begon had ik een post gemaakt over mijn favoriete tentje genaamd : Honey Pie. Ik kan me niet herinneren of ik toen foto’s had gepost, ik maakte dit keer wat foto’s om jullie een beeld te geven.
Vandaag genoot ik met mijn lieve vriendinnetje van een heerlijke high tea, echt een aanrader!/
Back in the days when I’ve just started my blog I have made a post about my favorite place named: Honey Pie. I couldn’t remember if I posted photo’s back then, so this time I have made some photo’s to give you a impression.
Today I was joining a high tea with one of my best friends, I reccomend it!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Honey Pie is zojuist uitgebreid met een enorm aantal extra zitplaatsen, wegens drukte heb ik daarvan geen foto’s gemaakt/ Honey Pie just elaborated the amount of seats, but because of the fuss I didn’t made a picture of it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

In deze schattige vitrine staat al het lekkers wat je hier kunt bestellen maar ook kun je het meenemen om het heerlijk thuis op te smikkelen ../ In this cute glass case they show you all of their yummieness you can eat over there or you can take it away to nomnom it at home..

favohp

All time favorite.. Oreo cake mmmmmmmmm (foto by Honey Pie)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Dit was de laatste gang van onze high tea met allerlei heerlijke zoetigheden/ This was the last course of our high tea with all kinds off yummie sweetness

scones

De scones behoren tot de 2e gang van de high tea samen met clotted cream/ jam en heerlijke fruitspiesen (foto by Honey Pie)/ Scones are the second course of the high tea togethere with clotted cream/ jam and delish fruitsticks

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik moest een foto maken van deze super coole pompopms/ I must take a picture of these cool pompoms

terrasboot

Wanneer de eerste zonnestraaltjes zich aandienen kun je ook plaatsnemen op de leuke terrasboot die voor het pand van Honey Pie ligt aangemeerd (foto by Honey Pie)/ When it’s becoming a little sunny you can take a seat on the fun terrace boat in whitch is laying in front of Honey Pie

servieshp

Wie mij een beetje kent weet dat ik heeeeel erg blij wordt van vintage servies waarop bij Honey Pie alles geserveerd wordt (foto by Honey Pie) /
Who knows me a little knows that I become really happy of vintage porcelain where they serve the food and tea on/in at Honey Pie

Hopelijk heb ik jullie net zo enthousiast gemaakt als ik zelf ben over Honey Pie, ken je het nog niet? breng als je in Middelburg bent Helen en haar team dan zeker een bezoekje en je zult vaker terug komen!!/ Hopefully I have made you guys as enthusiastic as I am about Honey Pie, don’t you know it allready? if you are in Middelburg please visit Helen and her team and you will definately come back for sure!!

7 gedachten over “Honey pie Middelburg

Geef een reactie

