creatief

DIY stationery

Een envelope ziet er over het algemeen wat saai uit, dat kan leuker en daarom ging ik aan de slag met een Aziatische krant die ik al heel lang had liggen./ An envelope looks boring most of the time, I’ve made up my own version with an Asian newspaper on top witch has been in my closet for a long time
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Vandaag heb ik ontzettend leuk postpapier gemaakt, ik houd niet van witte a4-tjes dus ik ging met mooi lila karton aan de slag. Eigenlijk heb je weinig nodig, ik gebruikte dus lila karton, plaatjes, taart kant/doilies en wat lijm of zelfklevend plakband om alles vast te zetten./ Today I’ve made this really cute stationery, I don’t like plain white paper so I’ve been using lilac over here. Actualy you don’t need a lot of materials to make this, I’ve used lilac paper, pictures, cake lace/ doilies and some glue or self adhesive tape to get it on .
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Natuurlijk kan je het zo gek maken als je wilt en zijn de mogelijkheden onbeperkt, mijn papier heb ik al heel lang liggen en eindelijk had ik dit doel er voor bedacht. De plaatjes bestelde ik op internet en komen o.a. van de Action (hier haalde ik ook lijm en zelfklevend plakband)/
Offcourse you can make it as crazy as you want to, the opportunities are endless. my paper was for a long time in my closet and finaly I know what to do with it. The pictures I’ve orderd on the internet and bought them at stores like Action (I’ve bought my glue and self adhesive tape also there)
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Voor diegene die een postproject heeft lopen.. Wat gebruik jij om op te schrijven?/ For the ones who are running a mail project.. What stationery do you use?

Een gedachte over “DIY stationery

Geef een reactie

