My treasures

Granny’s porcelain

Vandaag wil ik jullie mooie foto’s laten zien die ik van mijn prachtige servies heb gemaakt. Het staat normaal in een mooie vintage kast maar voor de gelegenheid heb ik het er uitgehaald om er plaatjes van te schieten./ Today I wanted to show you nice photographs of my beautifull porcelain collection. Normaly it’s standing in a beautifull vintage closet but for this ocassion I’ve took it out to make pictures of it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Op deze foto staat een deel servies wat ooit van mijn oma was, prachtig vind ik het! Heb al veel gezocht maar nooit meer delen kunnen vinden, de print is zo ontzettend mooi, maar helaas niet gevonden. Voor het servies staan mij allereerste schoentjes die ook in mijn kast te zien zijn../ At this picture you can see a part of the porcelain once owned by my grandmother, soo beautifull! Searched a lot for more parts because I like the print so mutch but didn’t found it. In front of the porcelain we’re my first shoes, they’re also standing in my closet..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
<em>Dit is een verzameling van allerlei dingen in Delft’s blauw, gaaf!. Het pauwenbord en de kop en schotels zijn van mijn oma geweest, de vaast met armbandjes kreeg ik ooit voor mijn verjaardag en de schattige tegeltjes op de achtergrond vond ik op de rommelmarkt, het waren er helaas maar 3./ This is a collection of all kind of things in Delft’s bleu, cool! The peacockplate and the cups and saucers once we’re owned by my grandmother, the vase with bracelets we’re a birthday present and the cute tiles I’ve found in a flie market, unfortenaly there only we’re 3

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Een groot deel van mijn groeiende collectie pip-servies is te zien op deze foto, ik houd zo van deze stijl! Soms koop ik zelf wat en ik heb ook al een aantal dingen gekregen voor mijn verjaardag en tijdens bijzondere dagen. /on this photo you can see big part of my pip-collection, I really love this style! Sometimes I buy some things and also got pieces for my birthday and other special ocassions.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Dit complete serviesje vond ik op de rommelmarkt voor een habbekrats (niet alles staat op de foto). Van zulke dingen kan ik echt blij worden, heerlijk kitsch maar echt mijn ding./ This complete set of porcelain I’ve found on a flie market for an apple and a egg (not everything is on this photo). Such things make me so happy, lovely kitsch and so my cup of tea

Nu ben ik nieuwsgierig sparen jullie servies? en zo ja wat voor soort? /Now I’m curious do you collect porcelain? and so yes what kind?

6 gedachten over “Granny’s porcelain

  1. Wat een superleuk servies heb je, vooral dat van Pip vind ik geweldig! Zelf spaar ik dat van Blond Amsterdam en het schiet al aardig op want sinds ik op kamers woon heb ik best wel veel gekregen šŸ™‚

Geef een reactie

