Sweetness

Valentines cookies

Ondanks de start van het 2e semester vol nieuwe vakken heb ik toch tijd weten te maken om deze mooie en lekkere valentijnskoekjes te maken/ However I’ve started the second semester at school with a lot of new courses I’ve made a little time to create this lovely and delicious valentines cookies
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Zo zijn ze al heel schattig om te zien maar dit was nog niet het eindresultaat / They are already looking cute but this is not the endresult yetVLUU L100, M100  / Samsung L100, M100<

Dit was het eindresultaat van de witte koekjes../ The endresult of the white cookies..
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Voor de variatie maakte ik ook nog wat gekleurde koekjes/ For some variety I’ve made some coloured cookies.
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik moet echt weer wat meer met icing gaan doen want het is zo ontzettend leuk om te doen.. maar het is nogal zwaar voor mijn arm en 1 keer een overbelasting vond ik genoeg ;)/ I must work more often with royal icing because its so much fun.. but it’s kind of heavy for my arm and I think one injury was enough 😉

Wat maken jullie voor valentijn in de keuken? What do you made for valentines day in your kitchen?

7 gedachten over “Valentines cookies

  1. Wauw, wat zijn ze leuk.. Ook wel een beetje kitsch, maar dat maakt het juist superleuk! Ik maak niks voor valentijn, ik doe er niet echt aan. Mijn vriend en ik vinden het leuker om elkaar zo af en toe te verrassen met iets kleins dan dat perse op 14 februari te doen. Wel komt hij donderdag naar Amsterdam, we gaan dan samen eten en vervolgens uit met mijn vriendinnen. Dit heeft niks met valentijn te maken want als donderdag een andere datum had gehad was hij ook gekomen 😛

  2. Toevallig heb ik ook nog in de keuken gestaan donderdag, een lekkere appelcake. ben niet zo creatief met icing, dus was niets met hartjes ofzo, maar wel met veel liefde gemaakt natuurlijk 😉 Vind het knap dat jij zulke mooie koekjes kan maken hoor! 🙂

Geef een reactie

