What makes me happy

What makes me happy

Zo ik heb vandaag weer een what makes me happy voor jullie!/ So today I’ve got a what makes me happy for you!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Deze nieuwe super gave sjaal met vrolijke kleuren van ONLY is goed voor een instant smile/ This new scarf with bright colors from ONLY is good for an instant smile

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100>
Mmm allemaal lekkere dingen die ik in mijn no-bake chocolove cake stopte../ Mmm all kinds off yummie stuff for my no-bake chocolove cake

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
In het weekend heerlijk relaxen in mijn chilloutfit, ik hoefde de deur niet uit..nice!/ Relaxing in my chilloutfit this weekend, had nowhere to go.. nice!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Mijn orchidee die weer uit gaat lopen, hij groeit als een malle/ My orchid is growing like crazy again~

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Word vervolgd../ To be continued..

Verder ben ik nog uit eten geweest met mijn lief, ook iets waar ik erg blij van werd../ I went out for diner with my love, something that really made me happy

Hoe was jullie week?/ How was your week?

3 gedachten over “What makes me happy

Geef een reactie

