Review

Review Cookies & Cupcakes kit Action

Regelmatig kijk ik op de blog http://www.uitpaulineskeuken.nl Daar kwam ik een super schattig koekjes en cupcake kitje tegen. Aangezien ik een sucker ben voor zulke spulletjes had ik gevraag waar het vandaan kwam en dit bleek gewoon bij de Action te koop te zijn.

Vandaag was ik bij de Action en besloot een kijkje te nemen of het inderdaad nog te koop was. Yes it was..en voor maar 1,69 (dacht ik me te herinneren) was ik de eigenaar van dit leuke kitje..

Vriendlief wilde perse op de foto en daarom staat hij op deze foto met het kitje
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100<

In het kitje:
2,5m rood/wit koor
10 transparante zakjes
etiketjes
een vel stickers
een receptenboekje
10 cupcake cases

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

5 gedachten over “Review Cookies & Cupcakes kit Action

Geef een reactie

