Review

Review Eve’s Choice

Dit is mijn eerste review op mijn blog, via de blog van De Bakparade won ik verantwoorde koekjes van Eve’s Choice. Natuurlijk was ik heel benieuwd hoe deze koekjes mij zouden smaken. Er zijn 3 smaken waarvan ik 2 binnen heb gekregen om te proeven.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

White tea

Groene thee lust ik wel graag maar van citroenen ben ik niet echt fan, daaroom was ik ook heel benieuwd naar de smaak van deze koekjes..Vandaag nam ik deze koekjes mee naar school en was blij verrast. Ze hebben een smaak die me een beetje aan vanille en rijstebloem doen denken. Mmmjam

peachpross

Peach prosecco

Dit vond ik een hele lekkere smaak. Of het daadwerkelijk naar prosecco smaakt kan ik niet beoordelen, dit heb ik nog niet gedronken. Wel proef ik een soort karamelachtige smaak, maar ook wat kruidige noten zitten in dit koekje verstopt. Heerlijk zoet en verantwoord, klinkt goed toch? 

Rose almond

Helaas heb ik deze smaak koekjes niet ontvangen dus hierover kan ik dan ook geen beoordeling geven.

Info over Eve’s Choice

  www_eveschoice                     

Eve’s Choice is ontstaan in antwoord op de groeiende vraag naar verantwoorde tussendoortjes. Natuurlijk mag snoepen best lekker zijn, maar het kan ook gezonder. Zonder daarbij meteen belerend, flauw, smaakloos of suf te zijn. Daarop is het merk Eve’s Choice dus het antwoord. Eve’s Choice neem je graag mee in haar belevingswereld, waar ‘goed’ niet alleen staat voor ‘goede ingrediënten’ en ‘duurzaam en verantwoord’, maar ook voor je goed voelen en goede smaak hebben, vieren, beleven en delen. Eve’s Choice koop je vanuit een individuele keuze. Je wilt jezelf verwennen met iets dat mooi, lekker, aantrekkelijk én verantwoord is. En dat deel je natuurlijk ook graag met je beste vriendinnen

Dit is wat Eve’s Choice Naturally Good maakt:
• Gebakken op basis van biologisch gerst
• 25% minder suiker
• Boordevol bouwstoffen
• Rijk aan vezels
• Bevat vitamine B1, B2, B3
• Bevat koper, mangaan, fosfor en beta glucanen
• Bevat natuurlijke hoeveelheden Omega 3 en 6

http://www.eveschoice.nl
Eve’s Choice is verkrijgbaar bij C1000, Plus en bij geselecteerde cadeau- en koffiespeciaalzaken. Ook via de website zijn deze heerlijke koekjes te bestellen!

Een gedachte over “Review Eve’s Choice

Geef een reactie

