Personal

Bedazzling Burgundy

Het is al lang geleden dat ik een make-up post maakte op mijn blog dus tijd om daar verandering in te brengen! Ik had vandaag zin in warme poederachtige tinten en ging voor Burgundy. Het staat prachtig bij groene ogen en laat ze nog meer knallen!/ It has been a while since I’ve posted some make-up pictures so it’s time to change that! Today I was in the mood for some warm powdery colors and I’ve picked Burgundy. It really looks nice on green eyes, it really makes them pop.

Afbeelding

Dit zijn alle pigmenten die ik heb gebruikt, de bovenste 2 gebruik ik elke dag om alles te blenden en als highlight. De pigmenten die ik het liefst gebruik komen van http://www.pureluxecosmetics.com. Het kost niet veel en je doet er erg lang mee! / These are all the pigments I’ve been using today, the two on the top row I use every day to blend and highlight. The pigments I really but I mean REALLY love are from http://www.pureluxecosmetics.com. They are really cheap and you don’t need a lot so really economic.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zijn er nog bepaalde kleuren die jullie hier graag terug zouden zien?/ Witch colors do you want to see over here?

 

3 gedachten over “Bedazzling Burgundy

Geef een reactie

