Give Away

Valentine Give Away

Met valentijnsdag in het vooruitzicht heb ik iets leuks voor jullie bedacht.. Gister zagen jullie al die schattige hartjes voorbij komen in What Makes Me Happy.

Afbeelding

Nu heb ik wat leuks bedacht! Jullie kunnen 2 kleine hartjes winnen die je kunt zien op het schilderijtje aan de linkerkant. Je kunt er zelf 1tje houden en de ander weggeven aan iemand die je lief vindt (voor valentijnsdag).. leuk idee toch?

Wat moeten jullie doen om deze hartjes te winnen?..
 Oké dit is iets wat ik elke keer weer moeilijk vindt om te verzinnen!
Vertel mij wie jij een hartje zou willen geven en waarom.

Deze Give away loopt tot vrijdag 8 februari om 18u (natuurlijk ietsje voor valentijnsdag zodat ik zeker weet dat je de hartjes op tijd zult ontvangen.

En de winnaar is geworden: Linda op ’t Hof, gefeliciteerd!

4 gedachten over “Valentine Give Away

  1. Ik zou dit schattige hartje aan mijn verloofde Jeroen geven omdat, hij mij steunt door dik en dun. We hebben de afgelopen jaren veel samen meegemaakt en ondanks alle narigheid zijn we steeds nader tot elkaar gekomen en is hij mij altijd blijven steunen en heeft me er altijd bovenop geholpen.
    That’s why.

    Linda

  2. wat een leuk idee! Ik vind sowieso die canvas ”schilderijtjes” echt leuk! Ik zou er een aan mijn vriend geven (niet heel verrassend), maar ik zie hem niet zo veel en vaak als we graag zouden willen. We kunnen ook na 3,5 jaar samen nog niet samenwonen enz. Dus ik zou deze graag aan hem willen geven zodat hij toch altijd een beetje m’n liefde bij zich heeft ondanks dat we dan niet bij elkaar zijn.

  3. Wat schattig! Ik weet dat dit een oude post is, maar misschien lees je dit toch nog… Ik zou namelijk graag willen weten wat voor klei je gebruikt/waar je dat kan kopen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Bambi

Geef een reactie

