What makes me happy

What Makes Me Happy

Vandaag weer tijd voor een what makes me happy post. Allereerst ben ik eigenlijk benieuwd waar jullie de afgelopen weken blij van werden?../ Today it’s time for a what makes me happy post. But first off all I’m curious what made you happy the last weeks?

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Zoals jullie hebben kunnen lezen was mijn voorgaande week gevuld met het afleggen van tentamens voor mijn opleiding social work. De meeste gingen goed en hiervoor heb ik dan ook al mooie cijfers terug gehad waar ik erg blij van werd. Nog een paar cijfers afwachten en dan is het eerste semester afgelopen. Ik vond deze roosjes tijdens het boodschappen doen en heb ze voor mezelf gekocht. Ook bloemen in mooie kleuren maken mij blij/ As you maybe read before on my blog, the week before this one was filled with making exams for school. The most went well and got some really nice grades for them what made me really happy. A couple grades to go and then the first semester is done. I’ve found these roses when buying grocery stuff and bought them for myself. I can be really happy with nice bright colored flowers.

 

Afbeelding

Gisteren ging ik naar de puppy van mijn broertje en zijn vriendin kijken. Deze kleine dame heet Lynn en is echt super schattig (maar stiekem ook wel ontdeugend) We hebben toen ik nog bij mijn ouders woonde altijd een golden retriever gehad en die mis ik soms nog steeds../ Yesterday I went to see the puppy of my brother and his girlfriend. This little lady is called Lynn and is super cute (but also a little naught) When I was still living with my parents we had a golden retriever and sometimes I miss him still.

Afbeelding

Een hartje als dit gaf ik deze week weg via mijn Curly Creative facebook. Word er altijd heel blij van om mensen lieve en leuke kadootjes te geven/ A heart like this I was giving away on my Curly Creative facebook. I become really happy while giving people sweet and nice presents.

Afbeelding

Toen ik eenmaal bezig was met het maken van hartjes bedacht ik me dat er nog veel meer leuke dingetjes mee gemaakt kunnen worden en ging ik aan de slag voor het kleinste kamertje hier in huis. Erg goed gelukt, happy me!/ When I was making all these hearts the tought for making something else with them popped in my mind and so I made something for the smallest room here in the house..

Afbeelding

Gister kocht ik bij de Action een nieuw bakblik voor mijn brownies, ik had tot nu toe een veel te grote.. Ik kreeg gisteravond 1 cijfer terug waarvan ik echt wakker heb gelegen dus besloot een heerlijke brownie te bakken, also a happy business../ Yesterday I bought a brownie pan at Action, till yesterday my own brownie pan was way to big.. I got a very disappointing grade yesterday night and that kept me awake. Because of that I decided to made a real delicious brownie, also a happy business..

Waar ik geen foto van heb maar wat erg leuk was deze week: gister een dagje shoppen met m’n lief naar Antwerpen. Ik heb niet erg veel gekocht want eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen wat er in de winkels hing. Maar dat heb ik ’s avonds met wat online shopwerk ruimschoots goed gemaakt, Double happy. / No photographs but really fun to do: Some shopping in Belgium with my love. Didn’t bought a lot because the clothing assortment in the shops was really disappointing me. But did some online shopping that same night and that was also reall fun, Double happy.

En dan het allerlaatste waar ik heel blij van werd was lieve stofjes kopen om hele leuke dingen mee te maken. Yess ik kan weer los op de naaimachine/ And the last thing what made me really happy was to buy some sweet fabric to make a bunch of nice things with. Yes getting loose on my sewing machine!

9 gedachten over “What Makes Me Happy

  1. Wat een leuke happy dingen! Vooral die pup is erg schattig 🙂 Ik werd blij van de hartige muffins die ik maakte zondag en de heerlijke pannekoeken als diner. Ik word blij van het feit dat ik langer dan ooit achter elkaar bij mijn vriend ben, een hele week maarliefst! normaal zijn het 2 dagen ofzo… En ik werd blij van mijn heerlijke risotto die ik vanvond gemaakt heb voor het alle huisgenoten van m’n vriend..:)

      1. Ik had risotto met kip, paddenstoelen, champignons en bosui. En dan gewoon lekker op smaak brengen met bouillon, citroen, kruiden, parmezaanse kaas enz. 🙂

Geef een reactie

