Shoplog

Lovely Ring

2 weekjes geleden was ik wat aan het surfen op zoek naar een nieuwe mooie ring. Ik vond de Etsy-shop van Suzanne http://www.etsy.com/shop/GoudsmederijHerfst?ref=pr_shop_more waar ik wel wat mooie dingen voorbij zag komen. Toevallig zit Suzanne hier in de buurt en ben ik samen met mijn moeder langsgegaan om mijn wensen te bespreken. Nu 2 weekjes later was mijn ring klaar en kon ik hem op komen halen.  Spannend…. ik ben er echt helemaal tevreden over, erg mooi geworden! / 2 weeks ago I was surfing around on the internet for a beautiful new ring. I found the Etsy-shop of Suzanne http://www.etsy.com/shop/GoudsmederijHerfst?ref=pr_shop_more where I saw the most beautiful creations. Suzanne lives really nearby and so I went to her home with my mom to let her know my wishes. Now 2 weeks later my ring was ready and We could pick it up .. So exciting.. I’m really statisfied and think it’s so beautiful.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze ring staat symbool voor de regio waar ik vandaan kom en is dan ook echt uniek / This ring is standing for the county that I’m living in and so it is really unique.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Nu ben ik benieuwd hoe jullie mooiste ring er uit ziet…/ Now I’m curious what’s your most beautiful ring…

8 gedachten over “Lovely Ring

Geef een reactie

