Personal

Just Whine a Little

Afbeelding

Het is natuurlijk leuk om mijn blog te vullen met allemaal vrolijke, positieve dingen waar ik blij van wordt maar dit keer wil ik ‘m eens even gebruiken als uitlaatklep. Een topic over kleine dingetjes met een groots irritatie effect/ Offcourse it is nice to fill my blog with all kinds of happy positive things what really makes me happy, but for this time I want to use this space to dump some whine.about little things witch cause much irritation.

Afbeelding

1. Een griep/ verkoudheid waarbij mijn neus vol zit en ik niets proef en ook nog eens met mijn mond open moet slapen. / A cold witch means having no air true my nose, no tasting and must sleep with my mouth wide open.

Afbeelding

2. Mensen die treuzelen in de auto of die absoluut niet op de weg letten /  People who dawdle in the car or aren’t paying any attention at the road.

Afbeelding

3. Dingen kopen, niet kijken wat er bij de ingrediënten staat en bij het proeven er achter komen dat er iets in zit wat je niet lust / Buy things, don’t look at the ingredients and while tasting knowing there’s something in it you think is disgusting..

Afbeelding

4. Begrijp me niet verkeerd maar ik word een beetje moe van alle mailtjes die ik ontvang over het maken van fake cupcakes, ik snap dat jullie willen weten hoe ik dit doe.. Maar dit is net zoals Coca Cola vragen hoe ze het maken, het is een geheim recept!/ Don’t get me wrong but I become a little tired of all the emails about the making of fake cupcakes, I really get it if you want to know how.. But this is something like asking the person behind Coca Cola about the recipe, it’s secret!

Afbeelding

5. Sommige mensen kan je wakkermaken voor bepaalde dingen, doe dit bij mij maar niet want mijn nachtrust is me heilig. Ik ben een echt ochtendmens dus ’s avonds moet je me maar een beetje ontzien en niet tegen me zeuren/ Some people have things you can wake them for, dont trie this at me, my sleep is holy for me. I’m really a morning person so you can better let me do my own thing in the evening and don’t whine at me.

Oké oké genoeg geklaagd, wat zijn kleine dingetjes die jou irriteren? ik ben namelijk erg benieuwd! / Okay okay I will stop that whine, what is that little thing that irritates you? I’m very curious

6 gedachten over “Just Whine a Little

  1. Eigenlijk wel grappig om te lezen, zo’n post. Ik vind het stom dat mensen niet opletten en zomaar de straat oversteken of mij als fietser geen voorrang geven als ik die wel moet krijgen. Het is ook stom dat mijn studieboeken zo zwaar zijn en er geen digitale versie van is. En het is inderdaad stom dat ik verkouden ben. bah xD

  2. Haha, als ik chagerijnig ben vind ik alles stom… Maar wat ik altijd stom vind is als ik mag uitslapen en iemand me daarin stoort (ik ben echt een avondmens). Na een jaar in Amsterdam vind ik toeristen die niet uitkijken stom. Schreeuwende kinderen, smakkende mensen. Best veel eigenlijk haha

  3. Haha, dames wat leuk om dit allemaal te lezen! Ik bedacht me er zojuist nog 1: door de sneeuw moeten rijden, ik vind dit zo ontzettend eng dat mijn handen altijd helemaal wit zijn van het knijpen in mijn stuur bij aankomst..

Geef een reactie

