What makes me happy

What Makes Me Happy

Hier is mijn eerste “what makes me happy” voor 2013!

Allereerst werd ik ontzettend blij van alle gezellig feestdagen die ik met lieve vrienden en familie mocht samenzijn, ik heb hiervan geen foto’s gemaakt maar ik wilde het toch graag eventjes noemen!/ First of all I became really happy being together with lovely friends and family during the holiday, I didn’t made any pictures of it but I would name it although!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Een tijdje geleden kwam ik op http://eenigwonen.nl/ een hele leuke DIY tegen die ik maar al te graag uit wilde proberen.. And so I did! Het resultaat is super schattig en ik heb er al verschillende mensen blij mee kunnen maken. Ook hier in mijn huisje hangt er zo’n schattig hartje te pronken../ A while a go I was surfing at the internet and found a really fun DIY at http://eenigwonen.nl/ witch I would try definitely.. And so I did! The result was super cute and I was giving some of them to really sweet people. Also in my own home there’s hanging some cute heart on my closet..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik kreeg aan het eind van 2012 nog een ontzettend leuke opdracht. Wederom mocht ik een prinsessentaart maken maar dit keer waren de sleutelwoorden: roze, kroon, prinses. Dit besloot ik dus ook allemaal uit te voeren en het boetseren van het prinsesje was voor mij dan ook een grote uitdaging aangezien ik dat nog nooit gedaan had. Toen de kleine prinses de taart op kwam halen was ze erg stilletjes maar haar mama vertelde me dat ze buiten helemaal losging omdat ze de taart zo ontzettend mooi vond../ At the end of the year 2012 I’ve got a really fun order to make. Again a princess cake but this time the key-words are: pink, crown, princess. So I decided to put it all on the cake, the making of the princess was a challenge because I never did something like this before. When the little princess came to take home her cake she didn’t said anything but her mom told me when she was outside she really started dancing and jumping around because she loved the cake so much..

Ook iets waar ik geen foto van heb maar waar ik wel erg blij van werd is om iets weg te geven. Ik maakte Laura van Laura’s Bakery blij met iets om te knutselen: kleine vogelhuisjes in verschillende printjes. Ik werd zelf in de winkel helemaal blij van dit pakketje en uit de reactie van Laura bleek dan ook dat ze het erg leuk vond wat ze had gewonnen/ Also something with no photo but what makes me really happy was to give something away. I made Laura from Laura’s Bakery happy with some crafting stuff: little paper birdhouses with different prints. When I stood in the shop and saw the package a big smile was on my face and so did Laura when she received the package (she told me by email)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik had zin om wat met kleur te spelen en ging zo mijn eerste dag van het schooljaar vrolijk tegemoet / I was in the mood to play with some color and went really happy to my first day at school of 2013

Deze week leverde ik nog een berg verslagen in op school waarmee ik de eerste was van de klas en ook dat gaf mij een goed gevoel! Waar werden jullie blij van de afgelopen weken?/ This week I turned in some reports as the first student of the class and that’s what also made me happy this week! What made you happy the last 2 weeks?

 

 

6 gedachten over “What Makes Me Happy

  1. Die hartjes zijn echt onwijs schattig! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit maar een trieste week vond, maar ik werd blij van mijn vriendinnetjes want die had ik twee weken niet gezien en van de lekkere macaroni die ik maakte vanavond.. Sneu :’)

  2. Leuke dingen! Schattig hartje, leuk dat je dat zelf maakt! Die taart is echt waar prachtig! Schattig dat ze te verlegen was om echt te reageren en eenmaal met moeder alleen helemaal enthousiast werd. Geweldige taart!
    Ik werd blij van de feestdagen: deze doorbrengen met fijne mensen. Januari heeft voornamelijk in het teken gestaan van weer hard aan de bak op kantoor (deed ik daarvoor ook al, maar toch) en ben me gaan orienteren op evt. een nieuw huis! Spannend!

Geef een reactie

