Sweetness

Princess Cake

Vrijdag zagen jullie al de toppers voor deze taart langskomen en vandaag zal ik jullie het uiteindelijke resultaat laten zien/ Friday you have seen the toppers for this cake and today I will show you the result of it all.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Het kroontje/ The crown

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

De prinses/ The princess

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Om jullie een sneak peak te geven zette ik alvast deze foto op facebook../ To give you a sneak peak I have placed this photo on facebook..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik trok mijn schort aan en ging aan de slag.. oké ik zal jullie niet langer in spanning houden om mijn taart te kunnen bekijken ;)/ I’ll put on my apron and started working on the cake.. okay I wouldn’t keep you waiting any longer to take a look at my cake 😉

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Klaar om mee naar de eigenaar te gaan/ Ready to go to the owner

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

En als laatste de bijpassende cupcakes die ook mee naar huis gingen/ And the matching cupcakes will also be taken home

17 gedachten over “Princess Cake

  1. Dank jullie wel, de prinses zelf was er ook erg blij mee en gisteravond kreeg ik het bericht dat het ook heerlijk had gesmaakt en dat iedereen de taart prachtig vond. Altijd leuk om te horen natuurlijk!

Geef een reactie

