Personal

Short Update

Even een hele korte update, ik wil jullie alvast wat dingen showen die je dit weekend terug zult zien op een taart!/ A short update, I would show you some thing witch you will see on a cake this weekend!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Nadat ik een tijdje geleden mijn eerste kroontje had gemaakt besloot ik mijn grenzen wat te verleggen en dit keer een opengewerkte variant te maken/ After making a crown a while a go I decided to renew my own limits and make a crown with some cut out parts.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Het volgende was het maken van een prinsjes, ik heb nog nooit een mens geboetseerd en begon met het hoofdje/ The next thing was a prinses, I never made a human out of fondant and I began with the head.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Dit was het eindresultaat, ik ben er erg trots op/ This was the result, I’m really proud !

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik zette haar veilig in mijn servies kast waar ze kon drogen tot ze op de taart mocht/ I put her in my china-closet so she could dry before I put her on the cake

Houd mijn blog goed in de gaten want dit weekend volgt het eindresultaat!/ Keep an eye on my blog because this weekend you can see the end result!

Een gedachte over “Short Update

Geef een reactie

