What makes me happy

What Makes Me Happy

Oeps dit topic is al een tijdje geleden .. tijd voor een what makes me happy dus!/ Oops it’s a while  a go since I made a what makes me happy topic.. so it’s time now!

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik besloot kaneelkoekjes te maken, ik geef ze morgen aan mijn oma voor het kerst diner. De geur van kaneel, ik houd daar zo van <3/ I decided to make cinnamon cookies, I treat my grandma before christmas diner tomorrow. The smell of cinnamon, I love it sooo much ❤

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Voor mijn bazen maakte ik deze kerst cranberry cupcakes/ For my bosses I’ve made these christmas cranberry cupcakes

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik maakte dit prachtige kerststukje../ I’ve made this beautiful christmas piece

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik ontving dit leuke pakketje van de swap georganiseerd door “De Bakparade”/ I received this lovely package from a swap organised bij “De Bakparade”

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik maakte dit schattige kaarsje, dit was zo leuk om te doen dat ik een bestelling heb geplaatst bij http://www.scentdelight.com . Ik kocht soya wax, 2 heerlijke geurstoffen en wat lontjes om kaarsen te maken. De bestelling was snel binnen en er zat zelfs nog een soy scent bij !! een aanrader dus./ I’ve made this cute little candle, it was so much fun to do so I placed an order at http://www.scentdelight.com . I’ve bought soy wax, 2 scent oils, and some wicks to make candles. The order arrived soon and I even got a soy scent as a gift!!  So I can recommend it.

Wat maakte jullie blij in december? / What made you happy in december?

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een nieuw jaar vol met goeds toe!/ I wish you nice holidays and a new year with all kind of good things!

6 gedachten over “What Makes Me Happy

Geef een reactie

