Sweetness

Pinky Meringues

Gister was ik eigenlijk alleen maar met school bezig geweest toen ik mezelf bedacht dat ik ook nog weleens iets leuks wilde doen. Niet dat school niet leuk is maar gister was een pittig dagje. Daarom ben ik ’s avonds nog mijn keukentje ingegaan om meringues te bakken. Wat was ik blij met mijn KitchenAid want als ik dit had moeten mixen, dat had m’n arm niet volgehouden. / Yesterday I was busy with school the whole day so I was thinking to do something fun. Not that school isn’t fun but it was a heavy day. So I went to my little kitchen and made some meringues. My KitchenAid made me so happy because when I had to stir it with a hand mixer I couldn’t do it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze neon roze schatjes kwamen uit mijn oven, eigenlijk wilde ik foto’s maken van het hele proces maar het licht deze dagen werkt niet echt mee om mooie foto’s te kunnen maken dus jullie zullen het moeten doen met het eindresultaat./ These neon pink baby’s came out of my oven, I wanted to make photo’s of the whole process but the light these days made it difficult to make nice photo’s  so there are only pic’s of the end result.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik maakte deze schattige toefjes die ik bestrooide met roze glitter/ I made these cute tufts witch I sprinkled with pink glitter

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze roosjes waren erg leuk om te maken, ze lijken hier niet zo fel maar ze zijn hetzelfde van kleur als bovenstaande foto’s/ These roses we’re really fun to make, they seem to be a less bright color but they are the same as the pictures up here.

Willen jullie weten hoe ik deze cuties heb gemaakt? hier is het recept.. / Do you want to know how I made these cuties? here is the receipe

receptmeringues

 

p.s. Normaal zet ik ook altijd een hoeveelheid die je met het recept kan maken, maar dit is afhankelijk van hoe groot je je meringues maakt../ Normally I’ll tell how much you can make out of a receipe but it depends how big you make your meringues..

10 gedachten over “Pinky Meringues

Geef een reactie

