Personal

Miss Bright Lips

Ik draag eigenlijk nooit opvallende kleuren op mijn lippen, dit omdat ik die meestal al op mijn ogen heb zitten en het anders echt too much vind. Vandaag wil ik daar verandering in brengen, ik heb mijn ogen rustig gehouden met een mooie winged eyeliner en mijn lippen in een mooie heldere kleur gestift/geglosst hoe je het ook wilt noemen./ I never wear bright colors on my lips because my eyes are always done with the bright ones, together I think it is too much. Today I wanted to change something, I kept my eyes kind of nude with a nice winged eyeliner and did my lips with a really lovely bright color.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Wat vinden jullie van deze look? Is het iets wat ik vaker moet doen of moet ik het houden bij het gebruik van felle kleuren op mijn ogen? / What do you think of this look? Something that I can do repeatedly or only using bright color on my eyes?

11 gedachten over “Miss Bright Lips

  1. Wat een prachtige kleur zeg! Ben er meteen verliefd op 🙂
    Je ogen zijn ook erg mooi gedaan, moet ik nog een beetje op oefenen op zo’n goede winged liner!

    1. Bedankt, ik kon in de winkel geen tester vinden van deze lipstick.. zo gekocht zonder te testen. Thuisgekomen vond ik er eigenlijk niets aan maar zo met deze gloss erover vind ik m ook erg mooi 😉

Geef een reactie

