Personal

Eau Naturelle

Vandaag wil ik jullie een look laten zien die ik de laatste tijd vaak draag, heel naturel en toch opgemaakt/ Today I wanted to show you a look witch I’m wearing a lot lately, really natural and also some make up.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Een kleine winged eyeliner, wat oogschaduw in poedertinten en pamplemousse lipgloss van lancome/ A little winged eyeliner, some powdery colored eyeshadow and pamplemousse lipgloss by lancome

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Helaas vertekenen de kleuren een klein beetje op de computer/ Unfortunately the colors are not the same as in real life on the computer

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze kleuren lijken het meest op wat je ziet als je me tegenkomt. Ik deed vandaag mijn haar met de fohnborstel zodat ik wat grovere krullen heb dan normaal/ These colors look the most like when you see me in real life. I fixed my hair with a blow dry brush today so I had bigger curls than normaly.

 

2 gedachten over “Eau Naturelle

Geef een reactie

