What makes me happy

What Makes Me Happy

Vorige keer maakte ik al het item ” what makes me happy”. Ik vond dit leuk om te doen dus dit item zal regelmatig terugkeren!/ Last time I’ve made the item “what makes me happy”. I really like this post and so it wil be a permanent item on my blog.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Een prachtige zonsopkomst/ A lovely sun rise

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Ik won dit prachtige armbandje van http://www.psbydila.com/ ze heeft een prachtige webshop op Etsy waar ze armbandjes verkoopt/ I won this lovely bracelet from http://www.psbydila.com/ She also has her own shop on Etsy where she sells lovely bracelets

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze heerlijke dadeltaart die ik met lieve mensen heb gedeeld/ This lovely date cake witch I have shared with the ones I love

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Deze prachtige stoffen diei k vond op Etsy, van de blauwe met cupcakes en taartjes maakte ik het hartje wat ik al eerder postte/ These lovely fabrics witch I have found on Etsy, the light blue one is the one you have seen before I have made a fabric heart out of it.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Gradient nagels die ik maakte met de nieuwe cozy nagellak uit de kerstserie van Essie/ Gradient nails witch I’ve made with the new cozy nail polish from the holidays line by Essie

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Mooie gebreide kleding en accessoires in prachtige poedertinten/ Beautiful knitted clothing and accessories in lovely powdery colors

shoes

Op http://www.fahrenheitstore.nl bestelde ik deze super gave sneakers, kan niet wachten tot ik ze binnen heb/ At http://www.fahrenheitstore.nl I’ve ordered these super cool sneakers, I can’t wait till they get here…

Dat was het voor deze week, waar werden jullie blij van?/ That’s it for this week, what was your happy moment/ thing/ day etc?

 

 

 

4 gedachten over “What Makes Me Happy

  1. Ik werd vooral blij van het weekend waarin ik heel veel heb gedaan maar ook wel leuke dingen. Het lekkere eten afgelopen week en natuurlijk m’n vriend die ik op vrijdag weer kan zien!

Geef een reactie

