Personal

Falling Leaves & Midnight Sky

Vandaag heb ik voor jullie 2 looks waarvan ik ze graag wilde laten zien, eentje is geïnspireerd op de vallende en kleurige herfstbladeren en de ander op een ondergaande zon../ Today I have 2 looks I wanted to show you, one is inspired by the falling colourfull autumn leaves and the other one by the sundown..

Voor beide looks heb ik pigmenten gebruikt van pure luxe cosmetics, mijn favoriete mascara’s voluminous van L’oréal en Masterpiece Max van Max Factor.. De oogpotloden die ik gebruikte waren uit de smokey eyes lijn van Bourjois/ For both looks I’ve used the pigments of pure luxe cosmetics, my favorite mascara’s voluminous by L’oréal and the Masterpiece Max by Max Factor.. The kohlpencils I was using we’re from the smokey eyes line by Bourjois

2 gedachten over “Falling Leaves & Midnight Sky

Geef een reactie

